پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۴ بعد از ظهر به وقت تهران

دلیل منتفی شدن پخش هر شبی دور همی چه بود؟

در حالی که در خبرها امده بود برنامه دور همی مهران مدیری قرار است تا ۱۰ مهرماه هر شب از شبکه نسیم پخش شود اینگونه نشد ….

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,دورهمیعلی‌رغم انتشار خبری مبنی بر پخش هرشبی برنامه «دورهمی» تا ۱۰ مهرماه، این برنامه به روی آنتن نرفت تا برای مخاطبان این سوال پیش بیاید که علت روی آنتن نرفتن این برنامه چه بود؟

برنامه «دورهمی» به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی پنج شنبه، جمعه و شنبه‌های هر هفته از شبکه نسیم بروی آنتن می‌رود.

بنا بر این گزارش، چندی پیش خبری مبنی بر پخش «دورهمی» از ۱۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه (فاصله بین عید قربان و غدیر و هفته دفاع مقدس) در رسانه‌ها نشر یافت و حتی قرار بر این بود تا مهمان امشب این برنامه تلویزیونی سحر زکریا باشد، اما امروز به یکباره این تصمیم تغییر کرد و پخش برنامه به روال سابق خود برگشت.

این در حالی است که تهیه‌‌کنندگان این برنامه هفتگی بدون هماهنگی با شبکه نسیم برای ایام از عید تا عید حدود ۷ برنامه با حضور مهمان‌های مختلف را تولید کرده و آماده پخش کردند که چون تولید همین تعداد برنامه با تائید مدیران سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه نسیم همراه نبوده است و صرفا نظر خود تهیه کننده بوده است، شبکه از پخش هرشبی آن صرف‌نظر کرده است.

این در حالی است که هفته گذشته پخش برنامه دورهمی با حضور بهاره افشاری با واکنش وی همراه بود و این بازیگر در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که حدود ۲۰ دقیقه از گفت‌وگوی وی با مهران مدیری در این برنامه حذف شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *