پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

دلداری همسر بهداد سلیمی بعد از حذف +عکس

همسر وزنه بردار سنگین وزن کشورمان که در مسابقات المپیک ریو با ناداوری از مسابقات حذف شد در پست جدید اینستاگرام خود همسر خود را دلداری داد …

پس از حذف ناجوانمردانه بهداد سلیمی از مسابقات المپیک ریو همسر بهداد سلیمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از وی دلجویی کرد.
وی با انتشار عکسی نوشت:
هر چقدر عاشقى بلدم خرج تو مى کنم”
قهرمان زندگى من! در شش ماه اخیر خانه دل ما پر از خلأ و رویا و امید بود. عجب تضادى !
تو مصدوم شدى. موجودى از جوهره بودنِ من و تو شکل گرفت و شد دلیلِ شادى هاى روزهاى کم نورمان. تو بودى و نبودى. اولین تجربه هاى مادرى را تنهایى سپرى کردم و سرسپرده صدایت شدم. هراس نبودنت و دردهایى که خبر از آمدن الهه عشق میداد عجب خوب با هم عجین شدند. شایعه هاى مهمل، درد پایت را دو چندان کرد. دست به دست هم مچاله اشان کردیم و یکضرب پرتابشان کردیم به دورتر از مرزهاى ریو.
الهه عشق در روزهاى گسِ دورى خبر از تولد مى داد. سلین آمد و تو رفتى براى اردوهاى بلند مدت. راستى بهدادم چه خوب که الهه عشقمان نوزاد است و یادش نمى ماند روزهاى اول خنده و گریه هایش را بابایى نبود و ندید.
پشت تلفن دلداریم دادى و بغض هایت را شنیدم، روى ذره ذره قلبم حسش کردم. اشک نریختم ولى گونه هایم خیس شد از دوریت.
دردها را سرکوب کردى و با ایمان رفتى.
رخسارت دلم را پاره پاره کرد و ژرفاى زنانگى امانم نداد. سه چراغ سفید ثانیه ها چرخیدند و رقصیدند ولى ژورى چراغ ها را خاموش کرد.
سحرگاه ٢٧ مردادماه شاید بخاطر ناداورى ها براى من و تو تاریک باشد ولى بلند شو عزیزترینم استوار و پابرجا برگرد و آینده را چراغانى کن. تو بدان همیشه قهرمان زندگى منى. مرد طلایىِ من، با تو رکورد تمام دوست داشتن ها را زده ام.
طلوع آفتاب را به تماشا مى نشینم و خدا را شکر مى کنم سالم هستى
%d8%af%d9%84%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d8%b9%da%a9%d8%b3
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *