پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

دلخوری کاوانی و دیگر ستاره های PSG از امتیازات عجیب نیمار!

باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه که با رقم نجومی ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را به خدمت گرفته است، برای این بازیکن امتیازات عجیبی را در نظر گرفته است، امتیازاتی که موجب دلخوری برخی از ستاره های تیم مثل کاوانی شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دلخوری کاوانی و دیگر ستاره های PSG از امتیازات عجیب نیمار!

 

باشگاه پاری سنژرمن برای فوق ستاره برزیلی جدید خود مزایا و امتیازات بسیاری را در نظر گرفته است.

به گزارش ورزش سه، نیمار تابستان امسال با رقم ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پی اس جی پیوست تا لقب گران ترین بازیکن دنیا از آن او شود.

 

روزهای آغازین نیمار در پی اس جی البته بدون حاشیه نبوده و او زودتر از حد تصور با کاوانی بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی به مشکل بر خورده است.

 

امروز نشریه لوپاریزین فاش ساخت که باشگاه پی اس جی به نیمار امتیازات ویژه ای داده که این موضوع دلخوری دیگر ستاره های باشگاه را در پی داشته است.

 

برای مثال نیمار تنها بازیکنی است که اجازه دارد از دو فیزیوتراپ اختصاصی برای خودش استفاده کند. بازیکنان پی اس جی در طول تمرین باید از زدن تکل خطرناک روی نیمار خودداری کنند و نیمار در طول بازی های پی اس جی این مزیت را دارد تا در کارهای دفاعی شرکت نکند.

 

همچنین نیمار می تواند از وسایل ورزشی با لوگوی اسپانسرهای اختصاصی خودش استفاده کند و دیگر بازیکنان باید حتما از وسایل با لوگوی اختصاصی اسپانسرهای پی اس جی استفاده کنند.

 

طبق ادعای این منبع، از فصل بعد نیمار به پنالتی زن اول پی اس جی نیز تبدیل خواهد شد و این به نوعی مترادف با خروج قطعی کاوانی از باشگاه پاریسی در فصل آینده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *