جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱ قبل از ظهر به وقت تهران

دلار ۱۳۶۰۰ ؛ کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته

در پنجمین روز هفته، دلار اولین کاهش پس از ۸ افزایش متوالی را به ثبت رساند و سکه تمام بهار آزادی اولین کاهش پس از ۴ افزایش پیاپی را تجربه کرد.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1397/6/14/482791_200.jpg

‎روز چهارشنبه، دلار در ابتدای روز معاملات خود را مانند روزهای دوشنبه و سه شنبه با هیجان زیادی آغاز کرد؛ حدود ساعت ۱۲ ظهر قیمت در میان فروشندگان ارز حاضر در خیابان فردوسی به ۱۴ هزار و ۸۰۰ الی ۱۵ هزار تومان رسیده بود، با این حال بازار که بدون معامله زیادی رشد را به خود دیده بود، اصلاح قیمتی را در پیش گرفت و حدود ساعت ۴ بعدازظهر حتی به زیر مرز ۱۴ هزار تومانی رفت.

‎در واقع روز چهارشنبه دلار نتوانست بالای مرزی که به عنوان ابرمقاومت شناخته می شد، پایدار بماند. ساعت ۵ بعدازظهر دلار در بازار آزاد ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت خورده بود که کاهشی ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت روز سه شنبه را نشان می داد.

‎روز گذشته سکه نیز اولین کاهش در هفته جاری را تجربه کرد. سکه در این روز ساعت ۵ بعدازظهر ۴ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان معامله می شد. این قیمت ۲۲۰ هزار تومان کمتر از نرخ بسته شده روز چهارم هفته بود.

‎البته پس از ساعت ۵ بعدازظهر خریدها یک بار دیگر در بازار افزایش یافت تا قیمت سکه و دلار کمی رشد کند. با این حال، تا ساعت ۶ بعدازظهر هم چنان قیمت ها پایین تر از روز سه شنبه باقی ماندند

منبع: اقتصادنیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *