سه شنبه , ۱۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

دست به گریه این بازیگران حرف نداره! +تصاویر

مجله انلاین دوستان :  بازیگرانی هستند که نه تنها از “ترفند پیاز” استفاده نمی کنند بلکه رکورد بیشترین سکانسهای گریه را در فیلمهایشان دارند.

هر بازیگر خود در شرایط مورد نیاز به راحتی گریه می کند و قادر است اشک بریزد. این یک استعداد بازیگری است که باتمرین و تمرکز ممکن می شود بازیگران معمولا با فرو رفتن ذهنی و جسمی در قالب یک کاراکتر این واکنش طبیعی را به خوبی اجرا می کنند. البته این روزها به کمک چهره پردازان، گریه کردن امری آسان در فیلمسازی است با این حال بازیگرانی هستند که نه تنها از “ترفند پیاز” استفاده نمی کنند بلکه رکورد بیشترین سکانسهای گریه را در فیلمهایشان دارند.

“ناتالی پورتمن”
“پورتمن” در سالهای گذشته فیلمهای با ارزشی از خود به جا گذاشته است و تقریبا در همه فیلمهایش گریه می کند. بیشترین سکانسهای گریه او “قوی سیاه” ، ” زن دیگر” ، ” قلب کجاست” به ثبت رسیده است.

www.dustaan.com-bazigaran-khosh-gerye

“نائومی واتس”
او یک بازیگر تولید کننده اشک او بازی در فیلمهای احساسی را با فیلم “غیر ممکن” آغاز کرد و به خوبی دراین فیلم گریه کرده او نیزطولانی ترین سکانس گریه را دارد.

www.dustaan.com-bazigaran-khosh-gerye1

“لئوناردو دی کاپریو”
از همان آغاز بازی در فیلم تایتانیک، او گریه را از فیلمهایش جدا نکرده است. گذشته از “رومئو وژولیت” که یک فیلم احساسی بود، او حتی عصبانیت خود را با اشک ریختن در برخی سکانسها نشان می دهد.

www.dustaan.com-bazigaran-khosh-gerye2

“جیمز فرانکو”
“فرانکو” درگریه کردن استاد است و حتی در برخی آموزشهای خود، گریه کردن را به خوبی یاد میدهد. وی اظهارداشته برای گریه کردن بدلکاری خاص خود را دارد. او بهترین گریه های خود را در فیلم تریستان و ایزولده ارائه کرد.

www.dustaan.com-bazigaran-khosh-gerye3

“بروس ویلیس”
“ویلیس” یک ستاره اکشن است ولی خوب هم گریه می کند و به بازیگر ” تک اشکی” معروف است نمونه گریه های تک اشکی او را می توان در فیلمهای ” شکست ناپذیر” ، ” رنگ شب” ، ” داستان ما” و ” گروگان” مشاهده کرد.

www.dustaan.com-bazigaran-khosh-gerye4

“ماتیو فاکس”
این مردواقعا گریه میکند و از این واکنش احساسی در فیلمهایش لذت می برد. “جشن ۵ نفره” و مجموعه ” گمشدگان” بهترین سکانسهای گریه اورا نمایش می دهد.

www.dustaan.com-bazigaran-khosh-gerye5

“جیمز مکاوی”
“مکاوی” بازیگری اسکاتلندی است که از لهجه خاصی برخوردار است. این لهجه نه تنها تاثیر زیادی بر سکانسهای گریه کردن او دارد، بلکه لحنی غمگین نیز به او می دهد. هنرنمایی گریه او را میتوان به خوبی در مجموعه (Shame less) مشاهده کرد.
اخبار,اخبار فرهنگی,اشک این بازیگران را

 www.dustaan.com-bazigaran-khosh-gerye6

سینما-خبر

۲/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *