پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری ۹ زن و ۱۴ مرد در یک پارتی مختلط

تعداد۲۳ زن و مرد در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو، در نزدیکی شهر گلبهار بازداشت شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران از دستگیری ۹ زن و ۱۴ مرد در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو (خراسان رضوی) خبر داد.

سرهنگ مجید آذرکیش، فرمانده سپاه ناحیه چناران در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: شب گذشته ۹ زن و ۱۴ مرد در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو دستگیر شدند.

  اخبارحوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث روز

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله مردمی مبنی بر برگزاری جشنی مختلط و مبتذل و ایجاد آلودگی صوتی در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو، بسیجیان حوزه سلمان فارسی گلمکان مکان موردنظر را تحت نظر قراردادند.

 

وی ادامه داد: پس از تأیید صحت گزارش‌های و محرز شدن اعمال منافی عفت عمومی، هماهنگی‌های قضایی با دادگاه بخش گلبهار انجام شد و بسیجیان با همراهی نیروی انتظامی محل ویلای موردنظر مورد محاصره و در اقدامی غافلگیرانه ۲۳ زن و مرد را با حالات زننده دستگیر کردند.

 

آذرکیش ادامه داد: از مکان فوق مقدار ۴۰۰ سی‌سی مشروبات الکلی پلمپ و تعداد ۵ بطری مشروبات الکلی خالی و استفاده‌شده به همراه یک دستگاه ماهواره نیز کشف‌شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران با بیان اینکه شهرستان چناران جایی برای اجرای ناهنجاری و مفاسد اجتماعی و اخلاقی نیست، بیان داشت: ۱۴ مرد و ۹ زن دستگیرشده به همراه پرونده تنظیمی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *