پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری ۱۸ دختر و پسر مست با وضعیتی نامناسب در مهمانی شبانه

بسیجیان حوزه سلمان فارسی گلمکان، تعداد ۱۸ دختر و پسر مست را با وضعیتی بسیار نامناسب در مهمانی شبانه ، در منطقه ویلایی کاهو دستگیر کردند.

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/02/15/139502151052293687634964.jpg

نیروهای بسیجی دومین پارتی مبتذل منطقه ویلایی کاهو را شب گذشته متلاشی کردند و ۱۱ مرد و ۷ زن نیمه عریان که در حال رقص و پای‌کوبی بودند، دستگیر کردند.

به گزارش فارس، سرهنگ مجید آذرکیش، فرمانده سپاه ناحیه چناران اظهار داشت: شب گذشته بسیجیان حوزه سلمان فارسی گلمکان، در ادامه دستگیری‌های شرکت‌کنندگان در پارتی‌های مبتذل و مختلط حوزه استحفاظی خود، ۱۸ دختر و پسر نیمه عریان که هیچ‌گونه نسبت خانوادگی با یکدیگر نداشتند را در حالت غیرطبیعی (مستی) دستگیر کردند.

وی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر برگزاری مجلسی مختلط و مبتذل دریکی از باغ ویلاهای روستای کاهو، بسیجیان حوزه سلمان فارسی ناحیه چناران پس از اطلاع از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های قضایی با دادگاه بخش گلبهار، در اقدامی غافلگیرانه ۱۱ مرد و ۷ زن را که با پوشش نامناسب و عریان، در حالت غیرطبیعی (مستی) در حال رقص و پای‌کوبی بودند را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته نیز در همین منطقه یک پارتی مختلط متلاشی شد و ۲۳ دختر و پسر بازداشت شدند.

آذرکیش بابیان اینکه هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان در این برنامه‌های منافی عفت از شهرستان چناران نیستند، تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد ویلاهای شهرهای گلمکان، گلبهار و روستاهای اطراف، حیاط‌خلوت عده‌ای بی‌بندوبار شود.

فرمانده سپاه چناران بابیان اینکه میانگین سنی افراد دستگیرشده ۱۸ تا ۲۵ سال است، خاطرنشان کرد: این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

گفتنی است در این عملیات ۵ لیتر مشروبات الکی، ۴۰۰ سی‌سی شراب، تعداد ۱۵ لیوان سرو مشروبات (پیک) نیز کشف و ضبط شد.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *