سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری چهار سارق اتوبوس‌ های بی‌ آر تی تهران

چهار سارق جیب‌بر اتوبوس‌های بی‌آرتی با اعتراف به ۱۰۰ فقره جیب‌بری در دام ماموران پلیس پایتخت گرفتار شدند.

http://www.shahrvand-newspaper.ir/Content/1398/04/02/IMG_87315.jpg

روز بیستم اردیبهشت ماه ‌سال‌جاری پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۸ به همراه دو سارق جیب‌بر به پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت انتقال داده شد که محتوای این پرونده دراین‌باره بود که تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری تهران‌نو اظهار داشتند تعدادی از اموال شخصی آنها ازجمله گوشی موبایل و وجوه نقد در اتوبوس بی‌آرتی به سرقت رفته که ماموران با انجام تحقیقات پلیسی در این رابطه دو سارق را هنگام پرسه‌زنی در خطوط بی‌آرتی متوقف کرده بودند، اما سارقان انجام هرگونه جرم را انکار می‌کردند.
متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار داده شدند. کارآگاهان پایگاه ششم تحقیقات پلیسی را آغاز کردند تا این‌که با بررسی تصاویری از دوربین‌های اطراف محل‌های ارتکاب جرم تصاویری از متهمان به‌دست آوردند. با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان با مدارک پلیس مواجه شدند و درنهایت به انجام ۱۰۰ فقره سرقت از مسافران اتوبوس‌های بی‌آرتی در ساعت‌های شلوغ و پرازدحام جمعیت با همکاری دو همدست دیگر خود اعتراف کردند، هچنین اظهار داشتند که گوشی‌های مسروقه را به مالخری در محدوده جنوب تهران می‌فروختند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف متهمان، دو همدست دیگر آنها نیز در مخفیگاهشان دستگیر شده و آنها نیز به جرم ارتکابی اعتراف کردند.»
بر اساس گزارش پلیس و به گفته سرهنگ کارآگاه اختیاری با دستگیری مالخر این متهمان تعداد ۱۱دستگاه گوشی مسروقه و سایر اموال مسروقه کشف شده است. همچنین تاکنون ۹۶ نفر از مالباختگان متهمان را شناسایی کرده‌اند و هر چهار سارق با دستور بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *