جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

دستگیری مردی با ۵۰ مار افعی در قطار +تصاویر

مجله خبری دوستان : یک مسافر قطار در چین در اقدامی عجیب ۵۰ مار افعی در چمدان خود حمل می کرد ، ماموران بازرسی قطار که به این مرد مشکوک می شوند حین تفتیش چمدان او در کمال تعجب با ۵۰ مار افعی زنده روبرو می شوند. این مسافر ماجراجو عازم خانه اش در گوانگ ژو چین بود.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مسافر قطار در حالی که اقدام به حمل ۵۰ مار افعی در چمدانش کرده بود در یکی از ایستگاه های قطار در شرق چین بازداشت شد. ماموران بازرسی ایستگاه در حین تفتیش چمدان این مرد ۵۰ مار افعی زنده را پیدا کردند. او از استان ” ژی جیانگ ” عازم خانه اش در شهر ” گوانگ ژو ” در جنوب چین بود.

دستگیری مرد حامل 50 مار افعی با چمدان! تصاویر

این مرد پس از بازجویی اقرار کرد که قصد داشت از این مارها برای درمان بیماری استفاده کند. او که حدود ۵۰ سال داشت گفت از شهر خود عازم شرق چین شد تا حدود ۴ کیلوگرم مار خریداری کند. دوستانش به او گفته بودند که در آن منطقه از چین مار با قیمت ارزان به فروش می‌رسد.

دستگیری مرد حامل 50 مار افعی با چمدان! تصاویر

ماموران بازرسی بعد از مشاهده بسته ای عجیب در داخل چمدان این مرد مشکوک شدند و پس از باز کردن آن با دیدن ده‌ها مار افعی زنده شوکه شدند.

به دلیل غیر قانونی بودن تجارت و خرید و فروش مارهای سمی در چین این مرد برای بازجویی به پلیس تحویل داده شد.

گفتنی است؛ در سال ۲۰۱۳ نیز یک زن چینی هنگامی که قصد داشت از یک مار در طب سنتی استفاده کند مورد حمله قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستانی در این کشور منتقل شد.

دستگیری مردی با ۵۰ مار افعی در قطار

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *