جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ قبل از ظهر به وقت تهران

دستگیری قاتل زن خورموجی

سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم به قتل زن ۴۰ ساله که جسدش درشهرستان دشتی پیدا شده بود خبر داد.

دستبند - دستگیری - متهم

بوشهر – فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم به قتل خانمی که جسدش پنج روز قبل تحت عنوان فوت مشکوک در اطراف روستایی در شهرستان دشتی کشف شده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی ظهر شنبه در حاشیه برنامه هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در شب دهم مهرماه جسد زنی ۴۰ ساله اطراف روستای درازی شهرستان دشتی در حالی‌که هیچ‌گونه آثار ضرب و شتم روی بدن متوفی مشهود نبود، کشف شد.

وی افزود: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتی پس از بررسی دقیق این پرونده و شناسایی خانواده متوفی، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مختلفی را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ۲۴ ساعت پس از حادثه سه نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند که پس از تحقیقات اولیه دو نفر آزاد ولی نفر سوم به منظور تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده به هویت «ب، الف» ۴۴ ساله ساکن شهر خورموج در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس در اعترافات اولیه به قتل مقتول اعتراف کرد و گفت به علت اختلاف قبلی با هم درگیر شدیم و با استفاده از روسری مقتول، وی را خفه کردم.

دستگیری قاتل زن خورموجی

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *