سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری سارق و متجاوز جنسی ملقب به «خفاش شب» در گیلان

مرد آزارگر که پس از سرقت از مغازه ها در ساعات خلوت، زنان فروشنده را مورد آزار و اذیت قرار می داد، در دام پلیس گیلان افتاد.

https://static3.parsnews.com/thumbnail/0Uk5e1Gers8M/P8PD9G5lJVZlzCpJDrxzvy2T58JgMgREVUcPNKO4yuK7NCbPX4cLHnTjwCFyBzpDIHhTHbUcQC7MUZIKCbZRj6DuvC5P-z4IMazMR_Zpc5B0pJGxMseXLg,,/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C.jpg

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی، رییس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: متهم ۳۵ ساله اهل انزلی است که علاوه بر سرقت از مغازه ها، فروشندگان زن در مغازه های رشت را آزار و اذیت می کرد. وی از دی ماه سال گذشته در ساعات خلوت عصر به ویژه در ساعات بین ۱۴ تا ۱۷ به مغازه هایی که در محله گلسار رشت فقط فروشنده زن داشت می رفت و با تهدید چاقو علاوه بر سرقت ، آنها را آزار و اذیت می کرد که تاکنون ۱۹ زن علیه او شکایت کرده اند.

کریمی افزود: متهم که در فضای مجازی به «خفاش شب» معروف بود با شکایت یکی از قربانیان و با بازبینی و انتشار فیلم های ضبط شده دوربین مدار بسته مغازه در شناسایی و در انزلی دستگیر شد. این مرد شرور برای اینکه شناسایی نشود با کلاه کاسکت وارد مغازها می شد.

رییس پلیس آگاهی گیلان در پایان گفت: کسانی که مورد آزار و اذیت متهم قرار گرفته اند می توانند با مراجعه به پلیس گیلان شکایت شان را ارائه دهند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *