پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری سارق شب روی مشهد با تیراندازی پلیس

مجله خبری دوستان : سرهنگ بوستانی فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارق حرفه ای شب رو که در خیابان های مشهد چندین بار اقدام به سرقت از خودرو ها میکرد خبر داد. پلیس دستور رسیدگی به این پرونده را پس از شکایت های فراوان اهالی منطقه ملک آباد و سناباد در دستور کار خود قرار داد.

www.dustaan.com-دستگیری سارق شب روی مشهد با تیراندازی پلیس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ بوستانیفرمانده انتظامی مشهدگفت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل داخل خودرودر محدوده بلوار ملک آباد و سناباد مشهد تحقیقات پلیسی آغاز شد.
وی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری ۱۵ طرح ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار خود قرار دادند و با کنترل و مراقبت‌های پوششی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۵ در این عملیات گسترده به حرکات و رفتار راننده یک خودروی سواری پراید مظنون شدند که با بررسی مشخصات پلاک انتظامی دریافتند این خودرو سرقتی است.
سرهنگ بوستانی اظهار داشت: مأموران انتظامی به راننده خودرو دستور ایست دادند، اما این فردبدون توجه به دستور پلیس با سرعت از محل متواری شد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس در تعقیب این خودرو اقدام به تیراندازی هوایی کرده، اما راننده پراید همچنان با سرعت قصد فرار داشت که مأموران انتظامی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک‌های خودرو کرده و متهم را به دام انداختند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با انتقال متهم و خودروی مسروقه در کلانتری سناباد مأموران در بازرسی از این خودرو دو عدد باند و یک دستگاه ضبط صوت سرقتی کشف شد و متهم در تحقیقات اولیه اظهار داشت خودروی پراید را برای استفاده در سرقت از وسایل خودرو‌های شهروندان به سرقت برده است.
سرهنگ بوستانی افزود: تحقیقات از این متهم که به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد برای کشف دیگر سرقت‌های او به دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دستگیری سارق شب روی مشهد با تیراندازی پلیس

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *