پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ قبل از ظهر به وقت تهران

دستگیری زن آدم‌خوار

مجله انلاین دوستان : پلیس روسیه زن آدم‌‌خواری را به جرم قتل وحشیانه ۱۱ نفر بازداشت کرد.

به نوشته ایران،«تامارا سامسونوا» ۶۸ ساله یکایک قربانیانش را کشته و قطعاتی از بدن آنها را خورده و در دفترچه خاطراتش از همه جنایت‌هایش پرده برداشته است. پلیس سن‌پترزبورگ می‌گوید: این قتل‌ها در ۲۰ سال گذشته به وسیله این زن روانی صورت گرفته و قاتل پس از خوردن بعضی از قطعات بدن قربانیانش قطعات دیگر را درون کیسه‌های پلاستیکی سیاه پنهان کرده و در مناطق مختلف دفن کرده است.

افسران پلیس می‌گویند هنگامی که تامارا را دستگیر می‌‌کردند وی لبخند بر چهره داشته و به مأموران گفته خیلی وقت است که منتظر شما هستم. تامارا در یکی از جنایت‌های وحشیانه خود در سال ۲۰۰۵ میلادی، شوهرش را کشته و جسدش را پنهان کرده بود. وی به پلیس در آن زمان گفت که شوهرش به شکل مرموزی از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

پلیس که از این قاتل زن زنجیره‌ای به «ننه درنده» یاد می‌کند، می‌گوید: چند تن از قربانیان این زن مستأجران خانه‌اش بوده‌اند که با طراحی یک نزاع کوچک آنها را به روش‌های وحشیانه کشته است. تامارا حتی فیلم کوتاهی نیز از خود گرفته که در فیلم به برخی از جنایت‌هایش اعتراف کرده و به دوربین می‌خندد.

قاضی روس می‌گوید: هنگامی که به تامارا بیان کردیم که به جرم قتل بازداشت شده از خوشحالی دست می‌زد. یکی از قربانیان وی زنی به نام «وولودیا» از مستأجرانش بوده که قطعات بدنش را درون حمام خانه خود به وسیله اره برقی جدا کرده است. افسران روسی در حال بررسی دست‌نوشته‌های خاطرات تامارا هستند.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *