پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری دعا نویس شیادی که از زنان عکس وفیلم تهیه می کرد

مجله انلاین دوستان : سرهنگ سلطانی وش با اعلام این مطلب گفت: گزارشی توسط شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان بناب واصل شد که فرد معتاد و کم سوادی اقدام به دعا نویسی برای شفای افراد و خانم هایی از شهرهای مختلف آذربایجانشرقی و غربی به او مراجعه می کنند.

دستگیری دعا نویس شیادی که از زنان عکس وفیلم تهیه می کرد
دستگیری دعا نویس شیادی که از زنان عکس وفیلم تهیه می کرد

 وی افزود در بازرسیهای بعمل آمده از منزل وی دوربین های فلیم برداری و عکس برداری پیشرفته بهمراه فیلم برخی از طعمه های وی کشف شد . سلطانی وش در ادامه گفت: ضمن آنکه این فرد رمال و شیاد اقدام به دعا نویسی روی لباس و بدن بانوان می نمود از اقدامات خود فیلم و عکس تهیه می کرد که امکان توزیع و سوء استفاده از آنها وجود دارد .

 فرمانده انتظامی شهرستان بناب از مردم خواست به این قبیل افراد اطمینان نکرده و در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند .

 این رمال که دارای سابقه رمال و زندان در زمینه دعا  نویسی  رمالی است فردی کم سواد و معتاد به انواع مواد مخدر است هدف خود را از دعا نویسی تامین هزینه مواد مخدر ذکر کرد و گفت به افرادی مثل ما اعتماد نکنید.

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم و جادو می خوام.کارم انجام شه ۵۰۰ شیرینی میدم.۰۹۳۷۷۴۲۰…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *