پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری آزارگر زنان

راننده مسافربر که زنان و دختران جوان را ربوده و بعد از آزار و اذیت پول و طلاهایشان را می‌دزدید، بازداشت شد.

دستگیری آزارگر زنان

او هنگام  فراراز دست ماموران، پلیسی را زیر گرفت و مصدوم کرد.  به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی مرداد امسال، زن جوانی با حضوردر شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آزار و اذیت و سرقت پول و طلاهایش شکایت کرد.

با دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: بعدازظهر بود که کارم تمام شدن، از شرکت بیرون آمدم تا به خانه‌ام بروم. هر چه منتظر شدم  خبری از تاکسی نبود و وقتی خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد نشانی را به راننده گفتم و  بعد از سوارشدن، او حرکت کرد. اما در میانه راه تغییر مسیر داد و به جنوب شهر رفت که با او درگیر شدم. قفل درها را زد و نتوانستم آن را باز کنم. او مرا مورد آزار و اذیت قرارداد، پول و طلاهایم را به زور چاقو گرفت و به التماس‌هایم توجهی نکرد و بعد از خودرو مرا بیرون  انداخت.

بعداز این شکایت، ماموران به مسیری که سوار و پیاده شده رفتند و دوربین‌های مداربسته مسیر را بازبینی کردند و سرانجام بخشی از پلاک خودروی متهم فراری را به دست آوردند و تحقیقات را برای یافتن متهم روی خودروهای پراید متمرکز کردند و بعداز بررسی توانستند خودروی موردنظر را پیدا کنند. با شناسایی هویت مالک آن معلوم شد او در غرب تهران تردد دارد. ماموران برای دستگیری او چندروز پیش عازم محل تردد شدند. ماموران با دیدن خودروی متهم پیاده شدند و سمت وی رفتند تا او را بازداشت کنندکه متهم متوجه ماموران شد و یکی از آنها را که می‌خواست مانع فرارش شود با خودرو زیر گرفت و مصدوم کرد. بعد به‌سرعت از محل دور شد. همزمان با آمدن امدادگران اورژانس، ماموری که از ناحیه پاهایش مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل و همکاران وی به تعقیب متهم فراری پرداختند و توانستند چند خیابان پایین‌تر او را متوقف کنند و متهم بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم منکر هرگونه جرمی شد و ضد و نقیض حرف می‌زد. این در حالی بود که ماموران متوجه شدند دو زن دیگرکه در دام او گرفتارشده‌اند به کلانتری رفته و شکایت کرده‌اند. بنابراین آن دو را به پلیس آگاهی احضارکردندکه آنها در مواجهه حضوری با متهم بازداشت شده با چشمانی گریان و دستانی لرزان او را به عنوان همان آدم‌ربای سارق آزارگر معرفی کردند. متهم مورد بازجویی دوباره قرار گرفت و این بار ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: به خاطر شیوع بیماری کرونا بیکارشدم و با پرایدم مسافر جابه‌جا می‌کنم. از چند ماه پیش تصمیم گرفتم در گروه‌های تلگرامی و اینستاگرامی دختران را به بهانه دوستی فریب دهم. برخی دعوت دوستی‌ام را قبول و تعدادی آن را رد می‌کردند. برخی فریبم را خورده و با من دوست می‌شدند و خودشان به محل قرارمی آمدند و سرقت و آزاری در کار نبود.

درادامه ماموران شواهدی به دست آوردندکه نشان می‌داد متهم دروغ می‌گوید و دختران و زنان جوان را به عنوان مسافردر سطح شهر تهران سوار می‌کرده و بعد از ربودن و آزار و اذیت آنها، پول و طلاهایشان را سرقت می‌کرده و حتی مورد شناسایی  برخی شاکیان قرارگرفته است؛ بنابراین تحقیقات برای افشای راز دیگر جرایم سیاه متهم در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *