جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳ قبل از ظهر به وقت تهران

دزدان شیشه ای با شمشیر به یک خانه در مشهد حمله کردند

مجله انلاین دوستان :   جوان ۲۰ ساله‌ای به نام مرتضی که به شیشه معتاد است از چندی پیش با دور هم جمع کردن سه تن از دوستانش نقشه زورگیری‌های خشن را طراحی کرد.

مرتضی و همدستانش ساعت ۳:۵۰ بامداد روز سه‌شنبه با شناسایی خانه‌ای دراطراف مشهد، که دیوارهای آن کوتاه بود و به محلی تاریک ختم می‌شد برای سرقت وارد عمل شدند.
دزدان خشن به این خانه حمله‌ور شده و درحالی که شمشیر به دست داشتند با بستن دست و پای اعضای خانواده، النگوهای طلای زن جوان و طلاهای دختر کوچک خانواده را به همراه کارت‌های عابربانک و گوشی تلفن همراه صاحبخانه به سرقت بردند و متواری شدند.
فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: در پی گزارش زورگیری خشن از اعضای یک خانواده به مرکز ۱۱۰ با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و فرماندهی پلیس مشهد مأموریت یافت برای پیگیری این پرونده به صورت ویژه وارد عمل شود.سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: مأموران کلانتری ۳۲ مشهد در عملیات شبانه خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که باعث شناسایی سرکرده این باند مخوف زورگیری شد.
وی گفت: پلیس، مرد ۲۰ ساله را در اقدامی غافلگیرانه داخل خانه‌اش دستگیر کرد. فرمانده پلیس خراسان رضوی با اشاره به این که تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مخوف ادامه دارد، گفت: پلیس خراسان رضوی با کسانی که بخواهند عامل ناامنی شوند و نیت‌های پلیدی برای ارتکاب سرقت در سر می‌پرورانند برخورد قاطعانه‌ای خواهد کرد و این متهمان در چنگ قانون گرفتار خواهند شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *