شنبه , ۲۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

در دانشگاه جهــــرم چه خبر است؟! +تصاویر

مجله انلاین دوستان :   دانشگاه دولتی جهرم در دور روز گذشته شاهد تجمع اعتراضی دانشجویان به علت مسمومیت غذایی ۵۰ نفر از دانشجویان بوده است.

آن طور که خبرگزاری دانشجو نوشته٬ بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه دولتی جهرم بعد از خوردن غذا به دلایل نامعلومی مسموم و به بیمارستان جهرم منتقل شدند. البته مسئولان دانشگاه تاکنون مسمومیت دانشجویان را تایید یا تکذیب نکردند.

روز گذشته نیز بیش از ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه جهرم در اعتراض به مسمویت غذایی دانشجویان در ۲۴ ساعت اخیر و وضعیت بد غذایی این دانشگاه با چیدن سینی‌های غذای خود در محوطه دانشگاه، اعتراض خود را به مسئولان دانشگاه نشان دادند.

تجمع کنندگان که زیر باران شدید شهرستان جهرم دور هم جمع شده بودند، خواستار پاسخگویی مسئولان دانشگاه درباره علت بیماری بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه شدند. مسئولین دانشگاه قول پیگیری دادند و از طرفی نیز دانشجویان اعلام کردند مجددا تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم هم با بیان اینکه حال همه این بیماران که اغلب دختر هستند رضایت بخش است، به واحد مرکزی خبر گفته: این دانشجویان به علت اسهال و استفراغ به مراکز درمانی مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.

دکتر رحمانیان همچنین از تشکیل گروه ویژه ای متشکل از واحد مبارزه با بیماریها و بهداشت محیط جهرم بررسی خبر داده است
وی علت مسمومیت از غذا را یکی از گزینه ها بیان کرد و گفته گزینه دیگری همچون وجود ویروس در میان دانشجویان دور از انتظار نیست که باید تا زمان آزمایش های لازم صبر کرد.

گفتنی است در مهرماه امسال نیز حدود ۱۵۰ تن از دانشجویان دانشگاه شیراز به دلیل مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شدند.

در دانشگاه جهــــرم چه خبر است؟! +تصاویر
در دانشگاه جهــــرم چه خبر است؟! +تصاویر

www.dustaan.com-در دانشگاه جهــــرم چه خبر است؟! +تصاویر1  www.dustaan.com-در دانشگاه جهــــرم چه خبر است؟! +تصاویر4

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *