سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

در باشگاه استقلال چه خبر است؟

یکی از باشگاه هایی که طی سال های اخیر حرف و حدیث های زیادی در مورد نحوه به جایی بازیکنان و همچنین شیوه اداره اش مطرح شده، استقلال است. باشگاهی که علاوه بر ورود جدی نهادهای نظارتی برای بحث ورود و خروج بازیکنانش، باید روی چگونگی کارکرد مدیران آن هم ورود جدی کرد.

نکته عجیب تر از عقد قرارداد یا نحوه پایان همکاری با مربیان و بازیکنان این تیم، نظارت روی عملکرد مدیران است. به طور مثال، چرا مدیرعامل یا معاون ورزشی یک باشگاه که زیان‌ده محسوب می شود و زیر نظر دولت فعالیت می کند، باید از بلیط بیزینس کلاس برای سفرهای خود استفاده کنند؟ عجیب تر اینجاست که هیات مدیره وقت نیز با این موضوع موافقت کرده؛ آن هم در شرایطی که مدیران باشگاه های دولتی و علی الخصوص استقلال و پرسپولیس باید در حفظ سرمایه های این باشگاه ها متفاوت تر از دیگران عمل کنند. اینگونه ولخرجی ها که از جیب مردم می شود، آیا رفتاری متعهدانه به اموال مردم و بیت المال است؟

چرا باید معاون ورزشی استقلال منزلی که در اختیار سرور جباروف (بازیکن وقت تیم) بوده را در اختیار بگیرد؟ این در حالی است که شنیده می شود اجاره این واحد مسکونی، رقمی قابل توجه و چند ۱۰ میلیونی بوده است. آیا باشگاه موظف است برای اجاره بهای محل سکونت معاون ورزشی خود، چنین مبلغ قابل توجهی را صرف کند؟

پیش‌نویس خودکار

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *