پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

درگیری ۲ خواهر با قتل به پایان رسید

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از وقوع قتل دختری ۲۵ ساله توسط خواهر کوچک خود در شهرستان آوج خبر داد.

www.dustaan.com-درگیری ۲ خواهر با قتل به پایان رسیدبه گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ آرش مرادی از وقوع قتل دختری ۲۵ ساله توسط خواهر کوچک خود در شهرستان آوج خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز ۱۱۰ این شهرستان مبنی بر درگیری لفظی دو خواهر در یکی از روستاهای آوج و اینکه یکی از آنان که دختری ۲۵ ساله بوده توسط خواهرش به قتل رسیده است بلافاصله مأموران پلیس آگاهی شهرستان آوج در محل حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: در بازجویی کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، خواهر مقتول به بزه انتسابی اعتراف و دلیل قتل را اختلافات قبلی و مشاجره لفظی عنوان کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین افزود: قاتل در شب حادثه با بالا گرفتن درگیری لفظی و شدت عصبانیت با ضربه‌ای به وسیله ماهی‌تابه بر سر مقتول می‌کوبد و با وارد کردن ضربه کارد آشپزخانه از پشت به پهلوی خواهرش منجر به مرگ وی می‌شود.
مرادی اضافه کرد: جسد دختر جوان با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت که پس از بررسی و برابر نظریه پزشکی قانونی دلیل مرگ، ضربه شدید جسم تیز و برنده و خونریزی زیاد اعلام شد.
وی با اشاره به اینکه پلیس در بازرسی از خانه متهم آلت قتاله را کشف کرد، گفت: متهم به قتل پس از معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *