پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

دردسر غیر اخلاقی مدل عروس شدن برای زن شوهردار / این زن خیلی رفیق باز بود

یک زن و خواهرزاده اش به اتهام اذیت و آزار زن همسایه تحت تعقیب قرار گرفتند.این زن و پسر خواهرش با گرفتن عکس از این زن به بهانه مدل عروس شدن سعی داشتند برای او دردسر درست کنند.

%postname%شوهر این زن به ماموران گفت: از دست کارهای همسرم دارم دق می کنم. دیوانه ام کرده است. شیما رفیق باز است و سر به هوا اما ساده و بی کلک.

وی ادامه داد: از روز اول با هم مشکل داشتیم. سه سال خون دل خوردم تا دست از سر دوستان دوران مدرسه اش بردارد. وقتی فهمید چرا می گویم رفیق بازی نکن که خیلی دیر شده بود. دوست جون جونی اش به خاطر فساد اخلاقی زندگی خود را از دست داد.

 متاسفانه با وجود گندی که دوستش زد باز هم سرش به سنگ زمانه نخورد. او از چند ماه قبل با زن همسایه خانه یکی شده بود.

این مرد با ناراحتی ادامه داد: غافل می شدم به خانه همسایه می رفت و قهقهه خنده های شان عذابم می داد. به پیشنهاد همکارم مدتی بی خیالش شدم. اگر چه او با شلخته بازی هایش همچنان اعصابم را خط خطی می کرد.

شیما ارزشی برای زندگی مان قائل نبود. به گفته هایم دهن کجی می کرد، اما از حدود دو هفته قبل آرام و گوشه گیر شده بود.

 گاهی چشمانش قرمز می شد و با این رفتارهایش شک و تردیدم را برانگیخته بود.

وی ادامه داد: بالاخره از زیر زبانش کشیدم چه اتفاقی افتاده، با این که گوشی تلفن همراه هوشمند ندارد دچار مشکل شده است.  می گفت در خانه همسایه خودشان را آرایش می کردند و مدل عروس می شدند، بعد هم زن همسایه با دوربین گوشی اش که کیفیت خوبی دارد از شیما عکس می گرفت و برایش بلوتوث می کرد .

بعد به من گفت که متاسفانه او عکس های جور واجور شیما را در اختیار پسر خاله اش قرار داده است و این مرد شیطان صفت با تهدید برای همسرم ایجاد مزاحمت می کرده و حتی یک بار قصد داشته به زور وارد خانه ام شود. آمده ایم از زن همسایه و پسر خاله معتادش شکایت کنیم.

با شکایت این مرد و همسرش زن وخواهرزاده اش پس از تحقیقات در اختیار دادگاه قرار گرفتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *