به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از اخباری که در روزهای اخیر سوژه رسانه‌های مطرح دنیا شده بود، تهدید داعش برای تیم‌های امریکای جنوبی در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ بود. موضوعی که واکنش کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین را در پی داشته است.

داعش اخیرا تهدید کرده که در رقابت‌های سال آینده در روسیه مشکلاتی ایجاد خواهد کرد و مطمئنا منظورش حملات تروریستی است. این گروه تروریستی همچنین عکسی از لیونل مسی را منتشر کرده که از یک چشم او خون می‌چکد و لباس زندانی‌ها را به تن دارد.

با توجه به این که آرژانتین در ماه نوامبر به روسیه سفر می‌کند تا با تیم ملی فوتبال این کشور و همچنین نیجریه بازی داشته باشد، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیداری با ویکتور کورونلی، سفیر روسیه در آرژانتین داشته است.

روزنامه آرژانتینی اوله مدعی شده در نتیجه این قرار ملاقات قرار شده روس‌ها تیم امنیتی‌ ویژه‌ای برای تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی در این مسابقات در کشور روسیه در نظر بگیرند. به نظر تهدید داعش سران فوتبال آرژانتین را بسیار نگران کرده و مشکل نگرانی هم دیگر مشکلی از که قرار است کار آرژانتین در روسیه را سخت کند.

این تیم به سختی به بازی‌های جام جهانی صعود کرده و تحت فشار انتقادات است. همچنین شخص مسی که سوژه تهدیدی داعشی‌ها بوده یک نگرانی بزرگ دارد و آن هم این است که شاید این آخرین شانسش برای موفقیت در رقابت‌های جام جهانی باشد.