چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

درخواست عجیب «امیر تتلو» برای مصاحبه با یک مجله!

مجله انلاین دوستان : امیر تتلو یکی از خوانندگان رپ زیرزمینی که برای مصاحبه با یکی از مجلات، مبلغ ۲۰ میلیون تومان درخواست کرده بود، در این باره سخن گفت.

این خواننده جوان که چندی است نامش بر سر زبان افتاده است، دلیل دریافت چنین مبلغی را بی‌توجهی نشریات در زمانی که این سبک موسیقی در شرایط سختی به سر می‌برد، دانسته است.

www.dustaan.com-amir-tataloo

او پس از فاش شدن این موضوع، در صفحه شخصی خود درهمین باره نوشته است: «اگه راه داشت، می‌گفتم ٢٠٠ میلیون باید بدین !!!! دیدم مجله تازه داره پا می‌گیره گفتم ٢٠ میلیون !!

یادتون باشه ما ١٢ سالِ که همه ی کارها و آهنگامون رو مجانیِ اما فقط واسه هوادارامون و مردمی که سالها مارو حمایت کردن، منتشر می‌کردیم !! رسانه‌ها این همه سال کجا بودن ؟! ١٢ سال چرا به ما کمک نکردن ؟!؟؟ چرا اون موقع که مشکل داشتیم، هیشکی حمایت نکرد الآن که فوتبالیستامون دارن حمایت می‌کنن و خودِ مسئولین دارن به ما لطف می‌کنن و مردم مارو حمایت می‌کنن این مجلات هم راه افتادن !!!!

برادرِ من شما دارین مجله‌ی خودتون رو معروف می‌کنید که کردین !!!! من از هیچکسی کمک نخواستم و نمیخوام و همیشه فقط توکلم خدا بوده!!!! …»

به گزارش ایسنا، سیاست جدید وزارت ارشاد، مجاز کردن فعالیت اکثر اهالی موسیقی است تا پدیده‌ای به نام موسیقی زیر زمینی در کشور وجود نداشته باشد.

منبع: ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *