پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

درباره بزرگواری به نام امیر تتلو!

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو پیش از انتخابات حمایتش از حجت الاسلام رئیسی را در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرد، خبری که با واکنش مخالف طرفدارانش همراه بود.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1396/2/13/6168075_224.jpg

مهدی بذرافکن در خبرآنلاین نوشت:

با وجود این پیروزی که در اصل پیروزی اعتدال و امید ملت ایران است نمی توانم بی انصاف باشم و از امیر تتلو بابت حرکت بی نظیرش تشکر نکنم.

نمی شود کسی که در اینستاگرام بیشتر از چهار میلیون دنبال کننده دارد را ندید. به هر حال آن قدر طرفدار دارد و آن قدر از عنصر شهرت بهره مند هست که هر کاری می کند و هر حرفی می زند سروصدا می کند و مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

حالا این کارها و مورد توجه قرار گرفتن ها می تواند ساختن کلیپ انرژی هسته ای، توهین به استاد شجریان، بق بقو کردن یا اصلا دیدار با “رییسی” باشد که فکر می کنی می شود “رییس جمهورت”!

در طلوع دوباره صبح امید و در این اردیبهشت ماه خاطره انگیز نمی توانم خوشحالی خودم را از پیروزی دوباره دولت امید پنهان کنم؛ قبلا البته برخی دلایلم را اینجا نوشته ام.

اما با وجود این پیروزی که در اصل پیروزی اعتدال و امید ملت ایران است نمی توانم بی انصاف باشم و از امیر تتلو بابت حرکت بی نظیرش تشکر نکنم.

حمایت”دوستی خاله خرسه” وار او از رییسی -با توجه به همان موارد ذکر شده در ابتدای مطلب و عنصر شهرت تتلو- برگ برنده ویژه ای بود برای حامیان روحانی تا یکی از ضربات نهایی خود را بر پیکره اردوگاه رقیب وارد کنند.

کافی است کمی به بازتاب شدیدا منفی دیدار رییسی و تتلو در فضای واقعی و مجازی توجه کنیم به این ترتیب چرا نباید از این بزرگوار تشکر نکنیم؟!

***

نکته:خطا اگر ندانسته انجام شود، “اشتباه” است و اگر دانسته،”تبهکاری”/برتلوت برشت

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. هر گونه یاری رساندن به لشکر سیاهی بجز خیانت به روشنی و آزادگی نمی تواند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *