پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

درآمد ماهیانه ۵ میلیون تومانی با تولید جوراب

پایگاه خبری پرستوها ۱۲ بهمن ماه گزارشی با عنوان ‘درآمد ماهیانه ۵ میلیون تومانی با تولید جوراب’ منتشر کرد.

 

%postname%پایگاه پرستوها نوشت: یک جوان مه ولاتی با قدم نهادن در عرصه تولید جوراب نه تنها درآمد خود را افزایش داده و برای ۵ نفر شغل ایجاد کرده بلکه این حرفه را به علاقه مندانی از سراسر کشور آموزش داده و تاکنون بیش از ۲۵ کارگاه جوراب بافی در کشور راه اندازی کرده است.
این پایگاه خبری به نقل از دبیر خانه صنعت و معدن خراسان رضوی نوشت: زمانی که تجارت استان با کشورهای همسایه و تجار خارجی به‌ صورت نقدی و حضوری است، برگشت ارز حاصل از صادرات به حوزه صادرات استان آسیب می‌ زند.
– استاندار خراسان رضوی: فروش بلیت (جشنواره دهه فجر) خارج از اختیارات استان است اما طبق قراری که با آقای سرابی داشتیم قرار شد خبرنگاران بلیت بخرند اما ارشاد همه هزینه‌ ها را پرداخت کند.

* پایگاه خبری صبح توس:
– رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی: به دلیل تبلیغات سازمان میراث فرهنگی از خانه‌ های مسافر، هتل‌ های مشهد متضرر شدند. خانه‌ های مسافر به دلیل عدم رعایت استاندارد های لازم خطرساز هستند.
– صدای انقلاب اسلامی ایران را می‌شنوید/ انقلابی بودن یا نبودن؟ : انقلاب اسلامی ایران به سی و نهمین بهارش رسید تا دوست و دشمن باور کنند که اسلام می تواند انقلاب بیافریند و ولایت می تواند این انقلاب را هدایت و آن را در راه رسیدن به مقصد و مقصود حفظ کند.
– دوچرخه‌ سواران مؤسسه آموزش عالی سناباد گلبهار در راهند: تیم دوچرخه‌ سواری مؤسسه آموزش عالی سناباد گلبهار با هدف ارسال پیام صلح ایرانیان به مردم هندوستان، مسافت ۲ شهر گوا تا شهر آگرا هند را رکاب می‌ زنند.
– رئیس مرکز تحقیقات بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: بیمارستان‌ های دولتی با کمبود نیروی متخصص بی ‌هوشی مواجه هستند/ لزوم بکارگیری روش‌ های نوین بی‌ هوشی.

*پایگاه خبری مشهد پیام:
– فرصت ۱۸ روزه به لشکر ۷۷ برای بازگشایی معابر در پادگان شمالی: صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، لایحه ‌ای تصویب شد مبنی بر اینکه شهرداری مشهد موظف است تا آخر بهمن در صورت عدم همکاری لشکر ۷۷ برای بازگشایی معابر در پادگان شمالی لشکر، با اعمال ماده ۹، معابر مزبور را بازگشایی و موضوع اصلاح و بازگشت مصوبه آبشار ۲ را در قالب لایحه به شورای شهر مشهد ارائه دهد.

* پایگاه خبری صبح مشهد:
– قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم مشهد در مجلس: مراسم آغازین رویداد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام ضعیف برگزار شد / حضور حداقلی وزیران فرهنگ کشورهای اسلامی.
با توجه به این که این رویداد از بیش از ۲ سال گذشته مشخص بود، باید شاهد حضور گسترده‌ تر وزیران اوقاف و زیارت کشورهای اسلامی و بسیاری از نخبگان و اندیشمندان جهان اسلام در این مراسم می‌ بودیم.

* پایگاه خبری قدس آنلاین:
– روستای ‘مایان علیا’ در دسترس نیست: روستای ‘مایان علیا’ با برخورداری از ۱۵۰ خانوار دائم و حدود ۸۰ خانوار که به صورت فصلی در آن ساکن هستند از مشکلات عدیده رنج می برد که در راس آن نبود گاز رسانی به روستا و پوشش شبکه تلفن همراه است.
– فرماندار قوچان: آب شرب قوچان مشکلی ندارد و جای هیچ‌ گونه نگرانی نیست.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *