جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۶ قبل از ظهر به وقت تهران

درآمد ماهانه سمنو فروشان چقدر است؟

در کنار مغازه‌ها و دست فروشان، چندسالی است که فرش اینترنتی سمنو نیز رواج پیدا کرده است و مردم به راحتی می‌توانند سمنو را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرند.

http://media.qudsonline.ir/Larg/1395/02/15/IMG12072496.jpg

درآمد ماهانه سمنو فروشان چقدر است؟

برای جویا شدن از قیمت‌ها با یکی از آگهی‌های درج شده در یکی از سایت‌های خرید و فروش تماس گرفتیم که فرد قیمت هرکیلو سمنو را ۸ هزار تومان اعلام کرد خرید عمده بالای ۵۰ کیلوگرم را با قیمت ۶ هزار تومان برای هر کیلو و ارسال رایگان قرار داده است.

یکی دیگر از فروشنگان قیمت هر کیلو را ۶ هزار تومان اعلام کرد و در این بین هر فروشندگان قیمت متفاوتی را برای محصول خود اعلام می‌کنند که حاکی از تفاوت کیفیت سمنو‌های اینترنتی است.

با این حال برخی به فروش اینترنتی سمنو در فضای مجازی اعتماد نمی‌کنند و سری به بازار می‌زنند در این میان کنار برخی مغازه‌های یک بساط سمنو هم به راه افتاده و مشغول فروش سمنو است.

برخی مغازه‌ها نیز به نام برند معرف سمنو به تهیه این محصول مشغول هستند و با بسته بندی‌های ۱۰۰ گرم، ۲۰۰ گرم و بالاتر سود بالایی کسب می‌کنند.

در این میان اگر فروشندگان در چند روز مانده به نوروز ۱۰۰ کیلو سمنو را با قیمت ۶۰۰ هزار تومان خریداری کنند و در بسته بندی‌های ۲۰۰ گرم با قیمت ۵ هزار تومان به فروش برسانند با یک حساب سرانگشتی درآمد بیش از ۲ میلیون تومان را کسب می‌کنند./میزان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *