سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

دختر جوان دوست پسر مورد علاقه اش را از پای درآورد

مجله انلاین دوستان : دختر ۱۹ ساله‌ای که متهم است دو سال قبل پسر مورد علاقه‌اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده، در جلسه محاکمه گفت که از سن ۱۲ سالگی به مصرف مواد اعتیاد داشته است.
به گزارش روزنامه جوان، شامگاه ۱۷ مرداد ماه سال ۹۳، مأموران کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا از مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که وحید دو روز قبل به بیمارستان منتقل شده است.

دختر جوان دوست پسر مورد علاقه اش را از پای درآورد
دختر جوان دوست پسر مورد علاقه اش را از پای درآورد
مأموران ‌از دختری به نام یگانه تحقیق کردند. او گفت: من و دوستم فریبا هر دو به مصرف شیشه اعتیاد داشتیم. فریبا روز حادثه به خانه من آمد و بعد از مصرف مواد مشغول شکستن گردو بودیم که وحید، دوست فریبا از راه رسید. فریبا از او خواست تا خانه را ترک کند. سر این موضوع با هم مشاجره کردند تا اینکه فریبا با چاقو ضربه‌ای به وحید زد که مجروح شد. بعد هم او را به بیمارستان منتقل کردیم که فوت شد.

با اطلاعاتی که دختر جوان در اختیار پلیس گذاشت، فریبا بازداشت شد و به جرم خودش اقرار کرد. او گفت که بعد از مصرف مواد کنترل خودش را از دست داده و مرتکب قتل شده است.
بعد از انجام تحقیقات، کیفرخواست علیه فریبا صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده و جلسه محاکمه روز گذشته برگزار شد.

ابتدا، نماینده دادستان با حضور در جایگاه، کیفرخواست را علیه فریبا قرائت کرد. بعد از آن هم اولیای دم گفتند که برای متهم درخواست قصاص دارند.

مادر وحید به هیئت قضایی گفت: مدتی قبل از حادثه بود که متوجه شدم پسرم با فریبا رابطه دوستی دارد. بارها به فریبا هشدار دادم و خواستم از زندگی وحید بیرون برود اما توجه نمی‌کرد. پسر من ۳۲ ساله بود اما این دختر ۱۹ سال داشت. یک بار وقتی به خانه‌ام رفتم فهمیدم که پسرم کسی را به خانه آورده است. خانه را گشتم تا اینکه فریبا را در کمد پیدا کردم. بعد هم از خانه بیرونش کردم و به او التماس کردم که دیگر به سراغ پسر من نیاید اما دست بردار نبود تا اینکه حادثه اتفاق افتاد.

فریبا زمانی که در جایگاه قرار گرفت اتهام خودش را قبول کرد و در شرح ماجرا گفت: مدت زیادی بود که با وحید دوست بودم. از او شیشه می‌گرفتم و پولش را هم نمی‌دادم. چند بار با هم بیرون رفتیم و مواد مصرف کردیم. روز حادثه با وحید به خانه دوستم یگانه رفتیم و هر سه مشغول کشیدن مواد شدیم. در حالی که توهم داشتم از وحید خواستم خانه را ترک و مواد تهیه کند. وحید دنبال مواد رفت. زمانی که برگشت داشتم با چاقو گردوها را پوست می‌کندم. از او خواستم خانه را ترک کند که قبول نکرد. عصبانی شدم و او را با چاقو زدم. به کمک یگانه او را به پارکینگ ساختمان منتقل کردیم و از محل فرار کردم تا اینکه بازداشت شدم.

قاضی سؤال کرد: از چه زمانی شیشه مصرف می‌کنی؟ متهم جواب داد: از ۱۲ سالگی شیشه می‌کشیدم اما در زندان ترک کردم. قاضی پرسید هزینه شیشه را از کجا تأمین می‌کردی؟ متهم جواب داد: از خانواده‌ام می‌گرفتم.

متهم در آخرین دفاع از خود عنوان کرد که هیچ قصدی در کشتن وحید نداشته و تنها در دفاع از خود مرتکب این قتل شده است.

قاضی عبداللهی بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم و وکیل مدافع او، ختم جلسه را اعلام کرد و با هیئت قضایی وارد شور شد و متهم را از قتل عمد تبرئه و به پرداخت دیه محکوم کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *