سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۳:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دختر جوان در دام سیاه شوهر خاله جن‌ گیر!

دختر جوان که در دام سیاه شوهرخاله رمال خود گرفتار شده بود دیروز در دادگاه به تشریح سرنوشت شومش پرداخت.

پیش‌نویس خودکار

شکایت سیاه
دو ماه قبل  دختر ۱۸ ساله ای به نام الناز همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از شوهر خاله ۳۴ ساله اش به نام پرویز شکایت کرد.
وی گفت :شوهر خاله ام رمال است.او  ادعا می‌کرد با اجنه در ارتباط است و می تواند  کاری کند تا در کنکور قبول شوم.او با حرف هایش  مرا فریب داد و به خانه شان کشاند و دوبار مرا آزار داد.
با شکایت دختر جوان، شوهرخاله وی ردیابی و بازداشت شد و دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری استان تهران از خود دفاع کرد.
تشریح ماجرا
در ابتدای جلسه، دختر جوان  به تشریح ماجرا پرداخت و گفت : شوهرخاله ام مدتی است که رمالی می‌کند.او مدعی بود با اجنه  در ارتباط است و می تواند دعایی بخواند  که در کنکور قبول شوم.  او با حرف‌هایش مرا فریب داد و از من خواست تا یک روز در غیاب خاله ام همراه یکی از دوستانم به خانه آن ها در بولوار فردوس بروم اما دوستم که از این تصمیم منصرف شده بود همراهم نیامد  و من به تنهایی  به خانه شوهر خاله ام رفتم اما او دوبار مرا آزار داد.
وی ادامه داد :قبل از این ماجرا شوهرخاله ام حرف هایی می زد که باعث شد اعتمادم جلب شود. او می گفت قرصی  از آسمان به زمین می افتد  که اگر آن را بخورم در امتحان قبول می شوم. همان موقع قرصی از  آسمان به زمین افتاد.او با رفتارهایش اعتمادم را جلب کرده بود.  آخرین بار با من تماس گرفت و  گفت اجنه قصد دارند پدر و مادرم را بکشند و اجساد آن ها را تکه‌تکه کنند.او  می گفت اگر تا یک ساعت دیگر به خانه آن ها  نروم اجنه  نقشه شان را اجرا می‌کنند.من که از حرف های شوهر خاله ام  ترسیده بودم بلافاصله  به خانه خاله  ام رفتم اما شوهر خاله ام مرا آزار داد و وقتی مقاومتم را دید  به شدت مرا کتک زد و مجبور کرد تا به خواسته سیاهش تن دهم.
دختر جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت:  بعد از این ماجرا روحیه ام خراب شده بود و به افسردگی مبتلا شده بودم.  شب ها مدام گریه می‌کردم  تا این که مادرم متوجه ماجرا شد و حقیقت را به او گفتم. من همراه پدر و مادرم به خانه شوهر خاله ام رفتیم و او گفت من به خواسته خودم با او رابطه برقرار کرده ام.
این دختر ادامه داد: وقتی خاله ام به این ماجرا پی برد وسایلش را جمع و شوهرش را ترک کرد.حالا درخواست طلاق داده و پرونده آن ها در جریان است. این مرد زندگی مرا تباه کرد و حالا برایش اشد مجازات می خواهم.
ادعای عجیب در دادگاه
سپس مرد رمال به دفاع از خود پرداخت و جرمش را انکار کرد. وی گفت:  من این دختر را آزار نداده ام. او و دوستانش در یک گروه تلگرامی عضو هستند  که یک زن آرایشگر به آن ها آموزش‌های رمالی و جن گیری می‌دهد. حرف‌هایی را که این دختر علیه من مطرح کرده زن  آرایشگر به او گفته است.
وی ادامه داد : پدر و مادر این دختر از همان ابتدا در زندگی من و همسرم  دخالت می کردند و می خواستند زندگی ما را از هم بپاشند.حالا  که دعوای من و همسرم شدت گرفته چنین موضوعی را علیه من مطرح کرده‌اند.من و همسرم در یک مجتمع مسکونی زندگی می کنیم و اگر این دختر را به زور آزار داده بودم  حتماً فریادهای کمک  او  را همسایه ها می شنیدند و  به کمک او می‌آمدند.
قاضی پرسید:  همه دوستان و آشنایانت تایید کرده اند که رمالی می کردی  حالا چطور منکر هستی که متهم پاسخ داد: من حرف های آن ها را قبول ندارم و می گویم بی گناهم.
قضات دادگاه ادامه جلسه را به روزهای بعد موکول کردند تا کارشناسان پزشکی قانونی درباره این پرونده اظهار نظر کنند.

۳/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *