پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

دختران جیب بر در ایستگاه آخر

سه دختر جیب بر که به‌عنوان مسافر سوار اتوبوس‌های بی‌آر تی شده و از زنان سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

پیش‌نویس خودکار

به‌گزارش «ایران»، صبح دیروز این سه دختر سارق ضمن اعتراف به سرقت‌هایشان برای شناسایی با شاکی‌ها رو‌به‌رو شدند. زن جوانی که پسرش به‌خاطر بیماری تیروئید در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته با مشاهده متهمان در اداره آگاهی گفت: چهره یکی از سارقان را خوب به یاد دارم برای اینکه سعی داشت بدون نوبت سوار اتوبوس شود. در ایستگاه انقلاب سوار بی‌آرتی شدم که یک نفر خودش را به من زد و ایستگاه بعدی دو دختر جوان خیلی سریع اتوبوس را ترک کردند. چند دقیقه بعد برای تلفن همراهم پیامکی آمد که متوجه شدم کسی دارد از کارتم پول برداشت می‌کند. موجودی کارتم ۱۰ میلیون تومان بود. بلافاصله کیفم را نگاه کردم که دیدم کیف پولم به اضافه مدارک شناسایی‌ام، مقداری طلا و یک چک حامل سرقت شده است من از شهرستان برای عمل جراحی پسرم به تهران آمده بودم، پول‌ها هزینه عمل جراحی بود.
شکیلا، یکی از دخترانی که به جرم جیب بری بازداشت شده گفت:
سوار اتوبوس می‌شدیم و هر کسی که گوشی مدل بالا یا سر و وضع مرتبی داشت را شکار می‌کردیم اما از آدم‌های فقیر سرقت نمی‌کردیم. چون خودمان از خانواده‌های فقیری بودیم. فقط از پولدارها سرقت می کردیم چرا که اگر آنهایی که پولدار هستند به بی‌پول‌ها کمک کنند اوضاع به اینجا نمی‌رسد.
شگرد سرقتتان چه بود؟
ما سه دوست بودیم که تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم. یکی از ما مالباخته را سرگرم می‌کرد. نفر دوم به او تنه می‌زد و وسومین نفر، کیف را سرقت می‌کرد.
چند سال داری؟
۲۳ ساله هستم و سابقه هم ندارم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *