شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

دختران تن فروش پشت ویترین این مغازه‌ها +تصاویر

در اقدامی آشکار از ترویج بی بند و باری و فساد اخلاقی در جامعه صهیونیستی ، زنان برای فروش در ویترین فروشگاههای زنجیره ای اسراییل به معرض نمایش گذاشته می شوند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتض، درحالی که فروشگاهها لباسهای تن مانکن را برای فروش در ویترین با برچسب قیمت به معرض نمایش می گذارند در اسراییل اخیرا زنانی که از کشورهای مختلف قاچاق شده اند با برچسب قیمت برای تن فروشی در ویترین به نمایش گذاشته شده اند.

در این فروشگاه، هفت زن جوان با حالتی زننده درحالیکه بر روی آنها اتیکت قیمت زده شده است، در ویترین به نمایش گذاشته شده اند که نظر هر عابر پیاده ای را به خود جلب می کنند.

عابران در گفتگو با رسانه های اسراییلی گفته اند که ما ابتدا فکر می کردیم این زنان مانکنهای چوبی هستند که برای نمایش لباسها در ویترین قرار گرفته اند اما با جابجا شدن و پلک زدن آنها فهمیدیم که اینها انسان هستند.

گفتیم شاید بجای مانکن های چوبی از این دخترخانم ها استفاده شده است پیگیر شدیم دیدیم خیر این ها برای فروش در ویترین مغازه قرارگرفته اند.

هاآرتض نوشت: بر روی اتیکت هر یک از زنان، سن، وزن، اندازه و کشور محل تولد آنها درج شده است.تصاویر زیر گوشه هایی از برده فروشی مدرن در اسراییل مدعی دمکراسی را نشان می دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۹ دیدگاه‌ها

  1. پول اینا رو به وجود می یاره نه اینا پول رو!

  2. باعث تاسف که سایت ها و خبرگزاری های داخلی برای کشوندن مردم پای اخبارشون حاضرن هر مطلبی رو وارونه جلوه بدن. اقایون برین به خیابونای تهران یه سری بزنین تا ببینین …

  3. حالم بد شد چقد تاسف انگیز و کریه

  4. انقدر درد وحشتناک و تاسف بار در گوشه گوشه کشورمان وجود دارد وبه قول قدیمی ها هر کس به دیگران منع کرد گرفتار می شود و ما از بس دنبال منفی های کشور های دیگر بودیم خودمان هزاران برابر گرفتاریم ولی نمی بینیم
    عیب کسان منگرو احسان خویش دیده فرو بر به گریبان خویش

  5. چرا بعضی خبر گذاری ها دوست دارن به سخره گرفته شوند؟؟؟

  6. لطفا وقتی از چیزی خبر ندارید . تیتر نزنید . شایدم خودتو نو زدیید به …..
    این یه حرکت اعتراضیه به قاچاق زنان در دنیا …
    شما برو از صیغه های یک ساعته ۲۰۰ تومنی و شبی ۲ میلیون گذارش بگیر…

  7. قصد دفاع از صهیونیست‌ها را ندارم، ولی این نه یک فروشگاه، بلکه یک اقدام اعتراضی بوده برای آگاهی دادن به مردم در مورد فاجعه قاچاق زنان و درخواست از قانونگذار برای جرم اعلام کردن فحشا

  8. باید به توجهتون برسونم این خود فروشی زنان نیست این یه انتقاده که خانم ها به تن فروشی کردن لطفا تاچیزی رو کامل نمیدونین به اشتراک نذارین

  9. و اون ازادی که این یهودیان صهوینیست می گویند همین است قاچاق و دزدی و برده و تجاوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *