پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ بعد از ظهر به وقت تهران

دایی: آقایان حق طلبکاران را ماست‌مالی نکنند! +عکس

علی دایی بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال درباره پاس نشدن مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال نباید با سفارش بالادستی ها حق طلبکاران باشگاه ها را ماست مالی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان علی داییدر گفت و گو با اخبار ورزشی درباره تسویه نشدن مطالباتش از سوی باشگاهپرسپولیس اظهار کرد: همه فوتبالی ها از حل شدن مشکلات باشگاه های بزرگی مانند استقلال یا پرسپولیس خوشحال می شوند و هیچ باشگاهی نبایست مشکل داشته باشد اما متاسفانه اخباری که در روزهای اخیرمبنی بر توافق باشگاه پرسپولیس با من برای پرداخت مطالباتم شنیده می شود صحت ندارد.

او ادامه داد: متاسفانه مسئولان برخی دستگاه های ذیربط با استفاده از موقعیت شغلی و اختیاراتشان به نا حق دستور داده اند حقوق طلبکاران ماست مالی شود. من از کمیته استیناف رای قطعی دارم  اما مسئولان باشگاه پرسپولیس درخواست تجدیدنظر ویژه کرده اند. من وکیل و حقوقدان نیستم اما می دانم باشگاه ها برای انجام این کار باید مدارک جدیدی ارائه دهند. درحالیکه پرسپولیس اسناد و مدارک جدیدی ارائه نکرده است و تنها از رئیس فدراسیون نامه آورده است درحالیکه رئیس فدراسیون از سوی وزیر ورزش تحت فشار قرار گرفته تا مسائل باشگاه ها را سر و سامان دهد.

معجزه حضرت موسی به اتمام رسیده و با عصا زدن مشکل باشگاه ها حل نمی شود

دایی افزود: هیچکس برای پرداخت طلبم با من تماس نگرفته و متاسفانه ۳ سال است که برای دریافت طلبم از ۳، ۴ باشگاه مدام می رویم و می آئیم و اتفاقی رخ نمی دهد. اگر با دقت نگاه کنید می بینید مسئولان فکرهای دیگری می کنند. سرخودمان کلاه می گذاریم درحالی که هیچ اتفاقی رخ نداده است. آیا این افراد معجزه کرده اند. از زمان عصای حضرت موسی خیلی وقت است گذشته است و چگونه امکان دارد آقایان با عصا زدن تمام مکشلات را حل کنند. آن ها می خواهند با استفاده از موقعیت شغلی خود به ضرر طلبکاران اقدام هایی انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه آیا به فیفا و AFC شکایت کرده است یا خیر، گفت: من از طریق مراجع داخلی کارهایم را انجام داده ام اما باید به آقایان گوشزد کنم هرچند کمیته صدور مجوز حرفه ای مستقل عمل می کند اما گزارش آن ها به AFC ارسال می شود و همین گزارش اعتبار دارد. البته کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها به گزارش کمیته مجوز حرفه ای اکتفا نمی کند. همان گونه که نسبت به ۲ تا ۳ باشگاه بررسی های لازم را انجام داده است و پرونده آن ها نزد AFC مفتوح است.

سرمربی اسبق پرسپولیس افزود: براساس موقعیت شغلی ام با حاذق ترین وکلا و حقوق دان های داخلی و خارجی مشورت کرده ام و باید بگویم اگر فدراسیون بخواهد با بدهکاری باشگاه ها مماشات کند، اسناد مالی آن ها را به صورت غیرواقعی تائید و حق طلبکاران را ضایع کند در کنار مراجع راستی آزمایی و حقیقت یاب AFC با بررسی اسناد گزارش های فدراسیون را رد می کنند و آن را زیر سوال می برند.

دایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنان دنبال حقم هستم و فدراسیون نبایست چنین کاری انجام دهد. باشگاه ها طلبکاران زیادی دارند و با این کارها اعتبار فدراسیون فوتبال ایران زیر سوال می رود. به عنوان یکی از افراد حرفه ای فوتبال ایران به فدراسیون توصیه می کنم حق را مبنای عمل قرار دهد و به سفارش بالا دستی ها توجه نکند.

 

دایی: آقایان حق طلبکاران را ماست‌مالی نکنند!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *