چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷ قبل از ظهر به وقت تهران

داور به سود پرسپولیس سوت میزد

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: داور کوچکترین حرکت ما را خطا می‌گرفت. در واقع او صحنه‌ها را ۸۰ به ۲۰ به سود پرسپولیس سوت می‌زد.

www.dustaan.com-داور به سود پرسپولیس سوت میزد

مهدی مؤمنی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: کادر فنی تیم ما آنالیز دقیقی از پرسپولیس انجام داده بود. بچه‌های ما در یکی، دو هفته اخیر عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و انگیزه زیادی داشتند تا خود را به رده‌های بالای جدول برسانند.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و چند موقعیت گلزنی هم که داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. البته باز هم می‌توانستیم به گل برسیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که صدر جدول را در اختیار دارد اما اگر موقعیت حسن (بیت‌سعید) گل می‌شد، این همه حاشیه هم ایجاد نمی‌شد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اعتراض شدید سرمربی و برخی از بازیکنان تیمش به داوری دیدار مقابل پرسپولیس گفت: ما در حالی گل خوردیم که تکل میثم دورقی اصلاً به بازیکن پرسپولیس برخورد نکرد. داور کوچکترین حرکت ما را خطا می‌گرفت. در واقع او صحنه‌ها را ۸۰ به ۲۰ به سود پرسپولیس سوت می‌زد. بازیکن پرسپولیس روی ما سوار می‌شد اما داور خطا نمی‌گرفت. به هر حال پرسپولیس، تیمی است که طرفدار زیادی دارد.

مؤمنی خاطرنشان کرد: این مسائل باعث شد پرسپولیس بر بازی مسلط شود. اگر داوری کمی انعطاف داشت، ما راحت بازی را می‌بردیم. البته پرسپولیس هم بازی خیلی خوبی انجام داد. باز هم می‌گویم که اگر توپ بیت‌سعید گل می‌شد، می‌رفتیم روی ۲، ۳ گل. ما روی ضد حمله تیمی خطرناک هستیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. حتی کادر فنی ما ناراحت بود که بازی برده را مساوی کردیم.

وی با اشاره به پرتاب سنگ و اشیا توسط هواداران که به شکسته شدن سرِ برخی از تماشاگران منجر شد، گفت: شرایط خیلی بدی حاکم شده بود. اشیایی پرتاب می‌شد که البته این حرکت از سمت هواداران دو تیم اتفاق می‌افتاد. بازی حساسیت زیادی داشت و هواداران هیچ از یک دو تیم نمی‌خواستند تیم محبوب‌شان بازنده باشد. شکسته شدن سرِ یک تماشاگر، اتفاقی طبیعی نیست ولی ما در جریان بازی متوجه پرتاب اشیا نشدیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد مشکلات شدید مالی این باشگاه و صحبت‌های برخی بازیکنان مبنی بر فسخ قرارداد در صورت ادامه این روند، تأکید کرد: از ابتدای فصل فقط به ما وعده و وعید دادند. ما امتیازات دو، سه بازی را به دلیل مشکلات مالی از دست دادیم. فعلاً به ما گفته‌اند پولی در کار نیست و همه چیز را به بعد از بازی با ذوب‌آهن موکول کرده‌اند.

مؤمنی در پایان گفت: ما تمام تمرکز خود را روی این بازی گذاشته‌ایم تا پیروز شویم و وقتی برای دریافت مطالبات‌مان اقدام می‌کنیم، حرفی برای گفتن داشته باشیم وگرنه باید به فکر تیمی جدید برای خود باشیم چون به هر حال ما بازیکنان هم زندگی داریم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *