سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

دانلود جذاب ترین بازی های موبایل

سیستم عامل های آندروید و آیفون و … از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها وقت شما را به خود مشغول کنند.

دونده یک خطی – آندرویدی

1864447_618

در این بازی بسیار جالب شما باید از تمرکز بالایی برخوردار باشید چون شما در بازی با دویدن و پرش و نیز شلیک کردن باید تمام دشمنان خودرا از سر راه خود بردارید و باید سعی کنید مسافت زیادی از بازی را طی کنید تا بتوانید به مراحل بعدی بازی راه پیدا کنید این بازی قابل اجرا بروی گوشی های اندروید می باشد که می توانید ساعت ها شما را سرگرم کند.

دانلود

هلی کوپتر جنگی – سیمبین

1864446_698

اگر مایل هستید با دنیایی فوق اکشن از جنگ های هوایی رو به رو شوید این بازی را دانلود کنید و از ان لذت ببرید در این بازی شما با انتخاب سپاه خود در مقابل دشمنان منطقه استراتژی جنگی و پیروزی بخش خود را پیاده کرده و باعث برد چناح موافق شوید.

دانلود

بازی برش عکس ها – آیفون

1401040_132

در این بازی بسیار جالب عکس هایی در اختیار شما قرار می گیرد که شما با استفاده از هوش و ذکاوت خود آنها را طوری برش می دهید که ستاره نینجا را در ان پیدا کنید و برای خود امتیاز کسب کنید این بازی دارای ۱۸۰ سطوح مختلف می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و قابل اجرا برروی گوشی های آیفون می باشد.

دانلود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *