سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

دانلود/ با این برنامه یک میلیون دعا در گوشی همراه شماست!

مجله انلاین دوستان :  استجابت دعا، مانند هر پدیده دیگری، قوانین آداب و شروطی دارد که با وجود آن آداب و شرایط است که دعا به اجابت می رسد و اگر آن شرایط موجود نباشد، یا مانعی در استجابت آن باشد که ما به آن علم نداریم، اگر چه سریع الاجابه ترین دعا هم باشد، باز ممکن است مورد اجابت واقع نشود.

رسول خدا می فرمایند: «هرگاه یکی از شماها دعا کند، برای همه دعا کند زیرا که آن مستجاب تر است!» و نیز در اخلاق اسلامی سفارش شده است که برادرانتان را در دعا کردن (صادقانه) بر خود مقدم بدارید که خداوند ضمانت کرده است که هرکس اینگونه کند من یک میلیون برابر آنچه می خواهد، به او خواهم داد! (المراقبات، باب ماه ذی الحجه-ص ۴۵۰) نرم افزاری که قصد معرفی ان را داریم نرم افزار یک میلیون دعا نام دارد که تمامی دعا در این نرم افزار گنجانده شده است.

دانلود/ با این برنامه یک میلیون دعا در گوشی همراه شماست!
دانلود/ با این برنامه یک میلیون دعا در گوشی همراه شماست!
خداوند فرموده است بعد از نماز خواندن، دعا و تقاضا از من بنمایید که من به آن افتخار می کنم و آن را مستجاب، اگر این دنیا به نفعتان بود این دنیا و در غیر اینصورت چندین برابر آن را در آن دنیا استجابت می کنم. اشتراک گذاری، لیست برگزیده ها من و شخصی، ارسال دعا، ذخیره دعا جدید، لیست هوشمند بر اساس علاقه شما، لیست ارسال شده ها، لیست اشتراک گذاری شده ها، لیست خوانده شده ها، لیست حذف شده ها، کپی دعا، حذف دعا از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار یک میلیون دعا می باشد.
نمایی از برنامه!
نمایی از برنامه!
————————————————–
————————————————–
۴.۱/۵ - (۲۴ امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *