پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

دانستنی هایی عجیب درباره پرنسس دایانا پس از طلاق +تصاویر

پرنسس دایانا و پرنس چارلز پس از ۱۱ سال زندگی مشترک در اواخر سال ۱۹۹۲ میلادی به صورت مخفیانه از هم جدا شدند، این موضوع تا ماه ها رسانه ای نشد.
سیمرغ: پرنسس دایانا و پرنس چارلز در اواخر سال ۱۹۹۲ پس از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. اما تا اوت ۱۹۹۶ و پس از یک مصاحبه تلویزیونی جنجالی این موضوع افشا و نهایی نشده بود.

۱_ او عنوان سلطنتی خود را از دست داد:  ملکه الیزابت دوم اعلام کرد که می خواهد دایانا مقام سلطنتی خود را حفظ کند, اما چارلز زیر بار نرفت و او را طرد کرد! ولی در عوض او عنوان ” شاهدخت ولز” را به دست آورد.دایانا از خانواده و اقوام طرد شد. شاهزاده ویلیام وقتی مادرش عنوان سلطنتی اش را پس از ۱۱ سال از دست داد, گفت:
نگران نباش مادر من آن را به تو برمی گردانم, روزی که پادشاه شوم.

۲_ دایانا اجازه داشت آپارتمانش در کاخ کنسینگتون را حفظ کند. این محل هم اکنون اقامت گاه  رسمی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون می باشد. و این آپارتمان را “خانه مرکزی امن برای شاهزاده خانم و کودکان” نامگذاری کرده اند.

۳_ دایانا برای استفاده از امکانات دیگر باید از ملکه اجازه می گرفت. او به جت های خاندان سلطنتی دسترسی پیدا کرد و برای تفریح می توانست از آپارتمان های دولتی کاخ سنت جیمز استفاده کند, چرا که ملکه الیزابت از او حمایت می کرد.

 پرنسس دایاناپرنسس دایانا
۴_جعبه جواهراتش کمی سبکتر شد. دایانا مجاز بود تمام جواهراتی را که در طول ازدواجش به دست آورده بود حفظ کند, به استثنای منگوله های تاج  معشوقه کمبریج را که ملکه الیزابت در زمان عروسی شان پس از انکه دایانا لباس عروسش را پوشید به وی هدیه کرده بود که پس از آن تحت مالکیت ملکه درآمد و در حال حاضر به کیت میدلتون سپرده شده است.

۵_  دایانا و چارلز به اندازه  یکسان از دیدار با فرزندان شان برخوردار بودند. همسر سابق دایانا زمان مساوی برای دیدار هرکدامشان با فرزندان شان شاهزاده هری و شاهزاده ویلیام که ۱۱ و ۱۴ ساله بودند, تعیین کرده بود. به این صورت که چالز و ویلیام  در زمان تعطیلات نوبتی به دیدار آن ها می رفتند . ولی به نظر می رسد که همکاری چارلز و دایانا در زمینه فعالیت های مدنی همچنان پس از طلاق تا زمان مرگ پرنسس دایانا ادامه یافت.

۶_ او پس از طلاق با افرادی وارد ارتباط شد…دایانا با حسنت خان وارد ارتباط دوستانه شد. در حالی که پرنسس دایانا پس از طلاقش حتی به دیدار پدر و مادرش نیز نرفته بود فرزندانش را به دیدار او برد. پس از جدایی از حسنت خان با یک فیلمساز مصری به نام ددی فاید وارد ارتباط دوستانه شد و تصمیم گرفتند تا باهم ازدواج کنند. آن ها پیش از ازدواج زمانی که داشتند راهی فرانسه می شدند در یک تصادف جان شان را از دست دادند.

 پرنسس دایانا
۷_دایانا پس از مرگش همچنان عضوی از خاندان سلطنتی محسوب می شد… و فرزندانش وارث تاج و تخت خواهند بود.
۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *