جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵ قبل از ظهر به وقت تهران

داعش : کشتن شیعه ها مثل کشتن یک مگس است!

مجله انلاین دوستان : روزنامه “القدس العربی” چاپ لندن نوشت: “ابومحمد عدنانی” سخنگوی رسمی گروه تروریستی موسوم به “دولت اسلام در عراق و شام” (داعش) در بیانیه ای روز پنج شنبه گفت: امریکا منطقه خاورمیانه را به ما ( داعش) سپرده است تا نقشه جهان را بر اساس خلافت اسلامی رسم بکنیم و بدانید که ما نقشه جدید جهان را با نوک شمشیرهایمان رسم می کنیم.

جام/وی در ادامه با اشاره به شیعیان افزود: شعیان را باید کشت آنها به عباس (س) و فاطمه (س) توسل می کنند آنها مشرک اند وارد خانه های آنها شوید و مثل گوسفند سرهای آنها را از تن نجسشان جدا کنید کشتن آنها برای شما مثل کشتن مگس باشد، جنگ امروز جنگ بین همه شیعیان و همه سنی ها است.

داعش : کشتن شیعه ها مثل کشتن یک مگس است!
داعش : کشتن شیعه ها مثل کشتن یک مگس است!

وی در رابطه با اوضاع جاری عراق خطاب به “سنی های” عراق گفت: هرچند امریکا و ایران به شیعیان عراق کمک می کند ولی قدرت شما بیشتر است و هیچ وقت به حکومت شیعیان راضی نشوید.

در این رابطه وزارت کشور عراق روز پنجشنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی این کشور تلاش شبه نظامیان گروه داعش برای حمله به پایگاه نظامی در منطقه یوسفیه در ۲۵ کیلومتری جنوب بغداد را ناکام گذاشتند و ۴۰ شبه نظامی را به هلاکت رساندند، در این عملیات نیروهای امنیتی عراق یک افسر ارتش نیز کشته شد.

امتیاز دهید!

۱۷ دیدگاه‌ها

  1. داعش سگ هاری است که بزودی پای صاحبان خود رامیگیرد
    و بدست شیعه سقط میشود.

  2. خدا داعش و نابود کنه مگس ارزشش از صدتای شما بالاتره کافرای بدبخت من خودم شفاگرفته ی علمدارم

  3. شما راعشی ها چه غلطی میتونینن بکنین ایرانی ها اگه فقط بفهمن حرومزاده ای مثل داعش میخواد به ایران پاشو بزاره حالا مردها به کنار ما زنها و دخترها همه حاضریم که تک تکتون رو به درک واصل کنیم وحشی های حرومزاده

  4. چه بسا ما مگس باشیم و شما عقرب …..

  5. مهلکه عظیمی در راهست که این حرام زاده های زنا کار به لطف خدا از ان غافل مانده اند! ننه شان هندجگر خوار به زودی به عزایشان خواهد نشست و در درک اسفل از انان با سیخ و شیاطین دیگراستقبال خواهد کرد.
    چه انتظار بیشتری میرود از بچه هایی که با زنای مادرانشان شاید حتی سالها قبل از اینکه ما بدانیم و رسانه ای شود – به تعبیر خودشان با جهاد نکاح شخصی مادرانشان شکل گرفته اند !!!!یک فرد کثیف نجس طاقت پاکیزگی راندارد ! یک ویروس سلامت را نابود می کند تا پیکره اصلی را نابود کند ! اینها هم که روی ویروسهای مهلک را سفید کرده اند حق دارند از سلامت فکر شیعه بیزار باشند.
    در طول تاریخ این کره خاکی، جنایات این حرام زاده ها در نوع خود قابل ملاحظه است!

  6. وکشتن شما مثل کشتن سگها وخوکهای کثیف است .کشتن مردم بی دفاع دراثرخیانت وفرارنظامیان عراقی که هنروافتخارنیست عرضشودارین به کشورما چپ نگاه کنید.

  7. مظهر پاکیست علی .داعش باعمل ننگین خودوحتک حرمت به قبرحجربن عدی کندی واقعا به چه رسیدن .ماعلی دارم حجر.سلمان .حمزه داریم که با جانبازی خودشان رادرتبق اخلاص گذاشتن .شماچی دارید یک عده زناه زاده که تکلیف خودشان باخودشان مشخص نیست کجایید ببینید حجره چه کرد آیابه درک معنی واقعی حجربن عدی رسیدی آیا فهمیدید شما بااین عمل ننگین مشتقاق شیعه علی رابیشتر ومشتقاق تر کردید. ایده لوژی شماچه بود افراطی گری .چی واقعا به کجارسیدیدمگر بعدمدتی کوتاه سرنوشت خودرامشاهده نکردید. وای برشما ونفرین برشما افراطیگران تاریخ . اسلام پیروزاست شیعه واقعی هم بطن این پیروزی است

  8. درهرعصری یکستمکاربه واسطه یک احمق اعمال نکره وزشت خودش رونشان میدهد داعش وامسال آن مزدورهستندوتاریخ مصرف شان به طورقطع به زودی بسرمیرسد تاریخ گواه بوده است . انشاءا…-ولی آیا سوال کردیدشیعه واقعی پیروز مطلق است .مابه واسطه امامان معصوم ای که داریم چندقدم از کفرجلوتریم ۰بسی خیال باطل . فکرهای پلیدشان فقط جلو چشم شان رامی بینند.وای برآنها که نمی دانندچه سرنوشتی در انتظار آنهاست .امروز گروهی به نام داعش که خودشان نمی دانند کجااین قضیه هستندبه واسطه احمق های دیگرگول میخورنند.دقیقا خوارج دوران مولایم علی هستند از اجدادشان یادتان نرود-معلون طلحه وذبیربن عام. وپدرانشان عمر ابن ختام -ابوبکر-عثمان عفان – اینها فرزندان زنازاده ونابغه هستند چه قیاسی است بین کسی که خانه کعبه متولد شد وکسی همچون معاویه که مادرش در عصرعرب پرچمی در سر خانه اش بود که نشان میدادچکار هستند . در آن زمان ۴۰مردجمع میشد ویک زن اختیار میکردند وهرشب یکی بازنها بود تااین که زن حامل میشد وبایکی از مردها قبلا کنار میامد ومیگفت این بچه توست وباان مرد زندگی میکردو۳۹نفر دیگر بعلاوه یک نفر جدیدیک زن دیگر میگرفتن واین قضیه ادامه داشت حسن خطام معاوینه ابن ابوسفیان فرزند چنین خانواده ومکتب ای است . تاریخ گواه مطالب است حال بنگرید اورراکنار سرورعالم که نامش لرزه برعاشقانش میاندازد علی(ع)

  9. ابوبکر بغدادی و داعش زنا زاده اند ز به زودی توسط سپاه تشیع به فاضلاب تاریخ ریخته میشوند…یا علی

  10. “البته آنچه در عراق می گذرد جنگ شیعه و سنی نیست…” جنگ شیعیان با غیر شیعیان است مگگر جز شیعه هم وجود دارد؟

  11. برو بیشرف ، سگ مذهب ، حدیث از پیامبر(ص) که فرمودند: یاعلی انت وشیعتک هم الفائزون ، اونوقت شما شگان هار کشتن ماشیعیان را مثل کشتن مگس می دانید؟ وای از آن روز که قیام سرخ شیعه آغاز شود، پدر شما و حرامزادگان داعشی را در خواهد آورد.

  12. کشتن شما هم واسه ما خوشیومی میاره سگ سان ها

    یعنی فقط دعا کن اصن طرف ایران نگاه نکنی چه برسه به حمله!

    یعنی اینجا ملت اگه تفنگ هم نداشته باشن با ناخن پئستتون رو میکنن نجس های حروم زاده

  13. سقط کردن تکفیریهای داعش هم برای شیعیان مانند سگ اسان است !

  14. خدایا شیعیان را در برابر این همه ستم وظلم یاری بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *