پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

داعش رای دهندگان امریکایی را تهدید به مرگ کرد!

دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا از احتمال خرابکاری و حملات انتحاری هواداران گروه‌های تروریستی داعش و القاعده در روز انتخابات این کشور و آماده باش مقامات سه ایالت خبر دادند.

 اخباربین الملل,خبرهای بین الملل ,داعش

 به گزارش  ایندیپندنت ؛ داعش از هواداران خود خواسته تا رای دهندگان آمریکایی حاضر در مراسم انتخابات ریاست جمهوری این کشور را قتل عام کنند.

به نوشته روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» گروه تروریستی داعش همچنین از مسلمانان آمریکا درخواست کرده تا در روز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آن‌ را «الحادی» نام نهاده، شرکت نجویند.

به نوشته این روزنامه، گروه تروریستی داعش در بخشی از متن ۷ صفحه‌ای عنوان داشته است: «خون رای دهندگان صلیبی حتی بیشتر از خون جنگجویان نبردهای صلیبی مستحق ریخته شدن است.»

 

داعش همچنین تهدید کرده که هوادارانش رای دهندگان آمریکایی را قتل عام کرده و صندوق‌های رای گیری را خرد خواهند کرد.

 

این در حالی است که پلیس فدرال آمریکا نیز گزارش‌هایی را از وقوع عملیات خرابکارانه بزرگ از قبل برنامه ریزی شده در حین برگزاری انتخابات آمریکا داده است.

 

بر این اساس، اطلاعات جمع شده از سوی مقام‌های آمریکا حکایت از برنامه نیروهای القاعده برای حمله به نیویورک ،تگزاس و ویرجینیا دارد و رسانه‌های این کشور نیز گزارش داده‌اند که مقام‌های مسئول سه شهر یاد شده در حالت آماده‌باش بسر می‌برند.

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *