پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

داعش داشتن حجاب را برای کودکان خردسال نیز اجباری کرد!+عکس

در کشور سوریه که اقلیت‌های دینی و مذهبی از آزادی کامل برخوردار هستند مزدوران داعش در مناطق تحت سیطره خود قوانین اجباری و خاص درنظر گرفته‌اند.

داعش داشتن حجاب را برای کودکان خردسال نیز اجباری کرد!+عکس
داعش داشتن حجاب را برای کودکان خردسال نیز اجباری کرد!+عکس

مجله انلاین دوستان : این روزها نحوه برخورد عناصر گروه تروریستی “دولت اسلامی عراق و شام موسوم به “داعش” با مردم شهر الرقه باعث تمسخر این گروه در شبکه‌های اجتماعی شده است.

مردم این منطقه معتقدند که گروه داعش بیشتر از آنکه در میدان‌های جنگ باشد با سیاست‌ها و قوانین اجباری خود در بین مردم دست و پنجه نرم می‌کند و به این قوانین و اعتقادات خود بیشتر از جبهه‌های جنگ اهمیت می‌دهد.

در نوع جدیدی از این قوانین عجیب در شهر الرقه فعالان شبکه‌های اجتماعی عکسی از یک دختر بچه که سن او کمتر از ۴ سال می‌باشد منتشر کرده‌اند که به اجبار تروریست‌های داعش “نقاب شرعی” برصورت خود گذاشته است.

گروهک تروریستی داعش که چندی پیش با صدور بخشنامه‌ای حجاب را برای دانش آموزان دختر پنجم ابتدایی به بالا، در مدارس تحت سیطره خود الزامی اعلام کرده بود اینک برای این دختر خردسال که سن او هنوز به ۴ سال نرسیده حجاب اجباری درنظر گرفته است.

در کشور سوریه اقلیت‌های دینی و مذهبی از آزادی کامل برخوردار هستند و تاکنون در هیچ نقطه‌ای از این کشور اجباری برای سنت‌ها و آیین های مذاهب و نوع پوشش آنها وجود نداشته است و گروهک تروریستی داعش نوعی حجاب خاص برای زنان در نظر گرفته است./ابنا

 

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. در کشور ایران هم اقلیت‌های دینی و مذهبی از آزادی کامل برخوردار هستند و تاکنون در هیچ نقطه‌ای از این کشور اجباری برای سنت‌ها و آیین های مذاهب و نوع پوشش آنها وجود نداشته است و گروهک تروریستی داعش نوعی حجاب خاص برای زنان در نظر گرفته است./ابنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *