پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲ بعد از ظهر به وقت تهران

برانکو: داستان رضاییان تمام شده است

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با عنوان کردن اینکه داستان رامین رضاییان در این تیم تمام شده است، گفت : بازی دشواری مقابل پیکان دارد چرا که این تیم بسیار سختکوش بوده و در ضد حملات با کیفیت ظاهر می‌شود.

http://uupload.ir/files/7r91_photo_2016-02-26_13-05-24.jpg
برانکو: داستان رضاییان تمام شده است

 

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان تهران، بیان کرد:  سال جدید است و باید اولین بازی خانگی‌مان را در تهران برگزار کنیم. انتظار داریم بازیکنان به عنوان عیدی هواداران را با این برد خوشحال کنند. با پیکانی بازی داریم که بسیار سخت‌کوش است و یکی از موثرترین تیم های لیگ است. پیکان ضد حمله‌های خوب و با کیفیتی می‌زند و تیمی است که از بازیکنان با کیفیت و جوان و با تجربه تشکیل شده است. جلالی به عنوان همکار محترم من هدایت آن را بر عهده دارد. جلالی مربی خوبی است و خدمات شایانی به فوتبال ایران ارائه کرده است. واقف هستیم که بازی سختی پیش‌رو داریم و فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت در ترکیب نخواهد بود.

برانکو ادامه داد: طبعا مانند همه بازی‌ها با تمام اراده برای کسب بهترین نتیجه وارد زمین بازی می‌شویم. به هیچ عنوان از فلسفه خودمان کوتاه نمی‌آییم. انتظار بازی سخت و محکم مقابل پیکان داریم. در نیم فصل نخست با این تیم به تساوی بدون گل رسیدیم. پارسال هم در جام حذفی به سختی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم. این تیم در تلاش است که به رده چهارم برسد و سهمیه آسیایی را کسب کند.

وی درباره تعداد گل‌های خورده پرسپولیس در ۱۰ بازی اخیر که انتقادات زیادی به همراه داشته، گفت: قبل از هر چیز خوشحالم که چنین دروازه‌بانان آماده‌ای داریم. هم بیرانوند که ملی‌پوش است و هم رادوشوویچ و درویشوند که خوب کار کرده‌اند. ما همیشه سه دروازه‌بان را در نیمکت داریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بیرانوند دروازه‌بان اول ماست و تا الان روی گل‌هایی که دریافت کرده مقصر نبوده است. در بازی با صنعت نفت یک توپ روی دروازه ما آمد و گل شد. در بازی با الریان هم آنها موقعیت زیادی نداشتند ولی توانستند سه گل به ثمر برسانند. بیرانوند همچنان دروازه‌بان اول ماست ولی مشخص نیست تا آخر فصل چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر هر سه دروازه‌بان ما آماده بازی هستند.

برانکو درباره شکست‌هایش در لیگ در زمانی که تیمش عقب می‌افتد، گفت: طبیعی است که وقتی تیمی گل می‌خورد شوکه می‌شود. بازیکنان ایرانی احساسی هستند و زمانی که گل می‌خورند احساس‌شان روی عملکردشان تاثیر می‌گذارد. بارها بوده که ما پس از اینکه از تیم حریف عقب افتاده‌ایم توانستیم به بازی برگردیم. نمونه آخر آن بازی با الوحده بود که توانستیم ۳ بر ۲ آن دیدار را ببریم. بازی با صنعت نفت نیز شرایط خودش را داشت. ما ۱۷ شوت به سمت چارچوب داشتیم و بیش از ۲۷۰ نفوذ به منطقه هجومی آنها انجام دادیم اما بازی به نحو دیگری پیش رفت و این دلیل زیبایی فوتبال است. شکست خوب نیست اما دلیل نمی‌شود با یک شکست تیم به هم بریزد.

وی ادامه داد: باخت‌ها انواع مختلفی دارند. گاهی یک تیم به تیم ضعیف‌تر می‌بازد و گاهی شما مستحق پیروزی هستید اما توپ‌هایتان به گل تبدیل نمی‌شود و شکست می‌خورید. امکان دارد یک بازیکن از وسط زمین توپی را به سمت دروازه شما بفرستد و توپ وارد دروازه شود و با همین یک گل شکست بخورید پس دلیل نمی‌شود که یک شکست باعث از بین رفتن اتحاد تیمی شود.

برانکو درباره عدم همکاری این تیم با رامین رضاییان و هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه اجتماعی‌اش اظهار کرد: من کامنت‌هایم را نمی‌خوانم که بدانم نظر هواداران در این باره چه بوده است اما این داستان دیگر تمام شده است.

 

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *