سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۳ قبل از ظهر به وقت تهران

خون و خونریزی آقای خاص پس از شکست در دربی منچستر + عکس

جنجال و خونریزی مورینیو با بازیکنان منچسترسیتی پس از دربی

 

مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد پس از شکست در دربی منچستر با بازیکنان تیم رقیب در رختکن اولدترافورد درگیر شد.

دعوای مورینیو با بازیکنان منچسترسیتی

پس از شکست ۱-۲ منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی که باعث شد اختلاف در صدر جدول لیگ برتر به ۱۱ امتیاز برسد و این تیم پس از ۴۰ بازی در خانه شکست بخورد، بنا بر گزارش Sky Sport و دیگر رسانه های انگلیس، ژوزه مورینیو با تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم رقیب در راهروهای اولدترافورد درگیر شده است.

بنا بر این گزارش ها، مورینیو که از شادی بیش از حد بازیکنان سیتی در رختکن خودشان شاکی بوده از آن ها می خواهد که با سر و صدای کمتری جشن بگیرند که همین باعث واکنش تند چند بازیکن این تیم از جمله ادرسون برزیلی شده است.

تعدادی از رسانه های غیر انگلیسی حتی عنوان کردند بطری آب به سوی سرمربی یونایتد پرتاب شده است. بنا بر این گزارش ها، میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا با صورتی خونی دیده شده و روملو لوکاکو یکی از افراد حاضر در این درگیری شدید بوده است.

۱۳ سال پیش پس از پایان روند شکست ناپذیری آرسنال مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد هم اتفاق مشابهی رخ داد و اعضای دو تیم با هم درگیر شدند و حتی تکه پیتزایی به سمت سر الکس فرگوسن پرتاب شد.

مورینیو پس از شکست تیمش در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اعلام اینکه منچسترسیتی تیم خوش شانسی است عنوان کرد خدایان فوتبال از آن ها حمایت می کنند.

منبع: ۹۰tv.ir

خون و خونریزی آقای خاص پس از شکست در دربی منچستر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *