چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

خوش قول مثل وینفرد شفر/ از رویا تا واقعیت!

شفر به شروطی که مسئولان باشگاه استقلال برای قرار داد او قید کرده بودند بسیار نزدیک شده است و احتمالا باید او را سرمربی فصل آینده این تیم دانست.

http://media.sarpoosh.com/images/9611/96-11-c23-1017.jpg

خوش قول مثل وینفرد شفر/ از رویا تا واقعیت!

روزی که شفر به ایران آمد و قراردادش را امضا کرد از گوشه و کنار در مورد شرایط قرارداد این مربی آلمانی خبرهایی شنیده می‌‌شد. شرط و شروطی برای تمدید قرارداد که بیشتر به کارهایی غیرممکن شبیه بود.

بدست آوردن یک جام قهرمانی، کسب سهمیه آسیا و قرار گرفتن در رده‌های اول تا سوم لیگ برتر بیشتر شبیه سنگ‌های بزرگی برای نزدن بود تا برای شرایطی برای ادامه حضور سرمربی آلمانی.

با گذشت چندماه از آن روز حالا آن شرایط عجیب توسط شفر انجام شده است و بدست آوردن آنها برای آبی‌های پایتخت شبیه به یک رویا نیست.

استقلال یکی از تیم‌های حاضر در فینال جام حذفی است و با توجه به حریف احتمالی این تیم در فینال از همین حالا می‌شود آن‌ها را شانس اول قهرمانی دانست. با قهرمانی استقلال در جام حذفی، این تیم به سهمیه آسیایی هم می‌رسد اما رویای دور از دسترس‌تر، رسیدن به سه رده بالای جدول بود که استقلال با برد امروز به آن رسید. اگرچه ۵ تیم ۳۸ امتیازی در جدول رده‌بندی حضور دارند اما شاگردان شفر به خاطر تفاضل گل بیشتر رده سوم را در اختیار گرفته‌اند. رده‌ای که هیچوقت در این فصل، به آن نرسیده بودند. آنها حالا با وجود حضور رقیبان سرسخت اما یکی از کاندیداهای اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند تا شفر به انجام یک وعده دیگرش هم نزدیک شود.

با این که هنوز هیچ کدام از این شرایط به طور کامل برآورده نشده اما مقایسه استقلال از ابتدای حضورشفر با استقلال این روزها نشان می‌دهد که رسیدن به شرایط تعیین شده برای شفر حداقل در حد رویا نیست و کاملا، دردسترس سرمربی آلمانی قرار دارد./خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *