پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

خوشحالی کی روش از انتقال اشکان به اروپا!

کارلوس کی روش اخیرا از شنیدن خبر بازگشت اشکان به فوتبال اروپا خوشحال شده است.

 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , دژاگه دژاگه می خواهد هر طور شده در اروپا بازی کند و دلایل خودش را هم دارد. اشکان دژاگه کاپیتان ایران در جام جهانی خواهد بود. آندرانیک تیموریان از همین حالا روی نیمکت تیم ملی نشسته و جای خود را به احسان حاج صفی داده است. این یعنی کاپیتان اول کی روش آرام آرام در پروسه پوست انداختن وارد می شود و در جام جهانی احتمالا حضور نخواهد داشت. با خروج آندو از ترکیب، اشکان دژاگه کاپیتان اول تیم ملی ایران خواهد شد.

 

کی روش همیشه از کایپتان هایش توقعات خاصی دارد. او معتقد است بازیکنی که بین المللی است و تجربه زیادی در بازی در این سطح دارد، باید کاپیتان باشد و حالا به این جمع بندی رسیده که اشکان در جام جهانی کاپیتان اول ایران باشد. اگر دژاگه در اروپا بازی کند، خبر خوبی برای کی روش خواهد بود به همین دلیل اخیرا از شنیدن خبر بازگشت اشکان به این قاره بسیار خوشحال شده است.

 

سال سال جام جهانی است و دژاگه اگر بتواند در لیگی معتبر بازی کند، قطعا با آمادگی بیشتری به جام جهانی می رود. حضور در لیگ قطر باعث شد تا کیفیت فنی دژاگه کاهش پیدا کند و این مسئله در بازی های ملی به چشم می آمد. دژاگه اخیرا تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام داد و همه تاثیرش را در بازی با کره جنوبی دیدند. وقتی بازیکنی به اروپا می رود خیال کی روش راحت است چراکه می داند در آنجا زندگی بازیکنان حرفه ای خواهد بود، از تغذیه بگیرید تا بدنسازی و تمرینات و استراحت و دوری از حاشیه ها.

 

کارلوس به همین دلیل به شدت از بازگشت اشکان به اروپا استقبال کرده است. دژاگه هم می خواهد باب میل کی روش تصمیم بگیرد و به همین دلیل در روزهای آینده باید منتشر شنیدن اخبار خوب از سوی دژاگه بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *