پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰ بعد از ظهر به وقت تهران

خوشحالی سایت DH بلژیک از مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران!

https://static1.parsnews.com/thumbnail/rUmQDnwzTElf/P8PD9G5lJVZlzCpJDrxzvy2T58JgMgREVUcPNKO4yuK7NCbPX4cLHnTjwCFyBzpDIHhTHbUcQC7MUZIKCbZRj6DuvC5P-z4ILYiS1dPhH6HMlR8uFbdgAQ,,/1397083007454939115951684.jpg

خبر خوش برای شارلوا، هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ انتخاب نشد. مصدومیت مچ پای قلی زاده مقابل اندرلخت سبب شد تا او برای حضور در جام ملت های آسیا برای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب نشود. این خبر خوشی برای شارلوا است تا او بتواند به تمرینات و … بازگردد و بتواند کارهای ریکاوری و بدنسازی را انجام دهد.

قرار است اگر قلی زاده به امارات نرفت، همراه با شارلوا ۵ تا ۱۲ ژانویه همراه با تیم به اسپانیا برود. درحال حاضرر شارلوا با کسب ۳۰ امتیاز از ۲۰ بازی در رده هشتم جدول لیگ بلژیک قرار دارد.

 

ادامه درمان علی قلی‌زاده در اسپانیا؟

سایت فوت نیوز بلژیک در مطلبی با عنوان «خبر بد برای علی قلی‌زاده» نوشت: علی قلی‌زاده اکنون مصدوم است اما باید خیلی زود بر روی پاهایش راه برود.

این ضربه‌ای برای علی قلی‌زاده است که باید در اردوی تیم شارلوا در اردوی اسپانیا طی روزهای ۵ تا ۱۲ ژانویه (۱۵ تا ۲۲ دی) شرکت کند.

پیش از این باشگاه شارلوای بلژیک نیز اعلام کرده بود علی قلی‌زاده در صورت قرار نگرفتن در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران باید برای ادامه درمانش همراه شارلوا راهی اسپانیا شود.

این سایت در ادامه، نظرسنجی درباره علی‌زاده برگزار و از کاربرانش این پرسش را مطرح کرد که آیا این ملی‌پوش ایرانی توانمندی لازم برای ادامه ماندن در تیم شارلوا را دارد. ۷۱ درصد شرکت‌کنندگان این نظرسنجی به گزینه بله رای دادند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *