به گزارش  تسنیم, برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی سایپا و پرسپولیس که با پیروزی ۲ بر صفر تیمش همراه بود، گفت: خیلی راضی و خوشحال هستیم از این برد چرا که این بازی برای ما خیلی سخت و مهم بود. انتظار این برد را داشتیم و به دلیل این برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی اظهار داشت: در این هفته‌ها بازی‌های خیلی سختی داشتیم و یک دوره دشوار و خسته‌کننده را پشت‌سر گذاشتیم. شما می‌دانید که از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تا مسابقه دربی چه فشار بالایی روی تیم بود که البته ما این دوره را عالی پشت سر گذاشتیم. به بازیکنان و هواداران تیم که همیشه در کنار ما هستند بابت این موفقیت‌ها تبریک می‌گویم. طبیعی است که نمی‌شود این دوره را خیلی ساده گذراند. مخصوصاً در این زمین (ورشگاه تختی) که کیفیت خوبی نداشت.

برانکو ادامه داد: امروز حریف ما هم تلاش می‌کرد که بازی را برگرداند و ما می‌دانستیم که نتیجه ۲ بر صفر اصلاً نتیجه مطمئنی نیست و به همین دلیل دنبال گل‌های بعدی بودیم تا حریف را ناک‌اوت کنیم. منسجم بازی کردیم و اجازه گلزنی به حریف ندادیم. حالا منتظر هستیم تا در تعطیلات بچه‌ها استراحت و ریکاوری کنند و آماده بازی‌های بعدی شوند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا تیم شما در نیمه دوم بازی‌ها تهاجمی نیست و رویکرد دفاعی دارد، تصریح کرد: من باید به شما بگویم این اتفاقات در بازی‌ها پیش می‌آید. ما در این بازی دنبال گل‌های بعدی بودیم. موقعیت‌های گلزنی هم داشتیم اما حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و می‌خواست که به بازی برگردد. اگر خاطرتان باشد ما در بازی نفت در دقایق آخر هم به بازی تسلط داشتیم و موفق شدیم گل بزنیم حتی در بازی الهلال هم همینطور.