صبح امروز(سه شنبه) مردی میان سال از پل میدان آزادی مشهد خود را به پایین پرت کرد و در دم جان داد.وی در دست نوشته ای انگیزه خود را مالی اعلام کرده است
….پس چرا مردم کاری نمیکنن؟؟؟؟چرا همه منتظرن ؟…