پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

خودزنی عجیب در اصفهان؛ یاران ژنرال یا دشمنان او؟

مدیران سپاهان می‌گویند قلعه نویی گزینه اصلی شان است اما او ذوب را به باد انتقاد گرفته که چرا دنبال جایگزین برایش هستند.

سعید آذری روز گذشته در چالشی با امیر قلعه نویی روبرو شده است که نمودش در مصاحبه امروز آذری دیده می‌شود که گفته هیچ گزینه دیگری برای جانشینی امیر قلعه نویی ندارند.

ماجرا از این قرار است که قلعه نویی در هفته های اخیر جدی ترین گزینه سپاهانی ها برای فصل بعد بوده است و حتی در این باره بحث های زیادی مطرح شده است.

پورسینا ، تابش و دیگر اعضای تیم مدیریتی سپاهان خیلی صریح درباره سرمربی تیم همشهری شان حرف زدند و تقریبا همه اهالی فوتبال ، این مربی را گزینه بعدی سپاهان می دانند.

امیر پیشتر دو قهرمانی با این تیم داشته و بازگشتش به سپاهان اصلا عجیب نخواهد بود اما جالب اینجاست که او حالا به شدت از ذوب آهن دلخور است.

او و دوستانش به باشگاه ذوب آهن انتقال داده اند که چرا این تیم با جواد نکونام مذاکره کرده است. جواد نکونام که بعد از رساندن نساجی به لیگ برتر به شدت در این تیم به محبوبیت رسیده است و مردم این شهر برایش سر و دست می شکنند و آنجا می تواند یک تیم عالی بسازد.

جواد البته این روزها در مشهد کلاس مربیگری A را سپری می کند و تمرکزش روی این دوره است تا بتواند یک مرحله دیگر از مربیگری حرفه ای را در کنار دوستانش چون رضا عنایتی سپری کند و با تجربه بیشتری به لیگ برتر بیاید./خبرآنلاین

http://www.varzesh11.com/images/news/amir-ghalenoei-102661.jpg

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. گول این حرفای مجازی رو نخورید این همه شایعه فقط قلعه نوبی رو تقویت میکند استقلال تیم بزرگی است واسیر شایعات قلعه وطرفدارنش نخواهدشد قلعه باید تهران باید دومین باخت سنگینش رو تجربه کنه بعدازباخت به سایپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *