سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۶ قبل از ظهر به وقت تهران

خواهر و برادر جوانی که قربانی عکس سلفی شدند +عکس

گرفتن عکس سلفی در کنار رودخانه چالوس، خواهر و برادری را به کام مرگ کشاند.

کردگار محمودی‌فر، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چالوس در این باره به جام‌جم گفت: ساعت ۲ بعدازظهر چهاردهم خرداد امسال مردی با امداد و نجات هلال‌احمر تماس گرفت و از افتادن دختر و پسر جوانی به رودخانه چالوس خبر داد. بلافاصله ده نفر از امدادگران هلال‌احمر در قالب چند گروه عملیاتی برای نجات آنها به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه امدادگران از خانواده و اقوام دختر وپسر جوان که با هم خواهر و برادر بودند، نشان می‌داد آنها از تهران برای تفریح به شهر چالوس آمده بودند که دختر ۲۱ ساله به نام زهرا برای گرفتن عکس سلفی به بالای تخته‌سنگی کنار رودخانه رفته که تعادلش را از دست داده و به داخل رودخانه می‌افتد. دختر جوان به دلیل بلد نبودن شنا در میان امواج گرفتار شده بود. برادر ۲۲ ساله او به نام نعمت نیز با مشاهده این صحنه، وارد رودخانه شده تا خواهرش را نجات دهد، اما خودش نیز در میان امواج گرفتار و غرق می‌شود .

رئیس جمعیت هلال‌احمر چالوس یادآورشد: در ادامه عملیات امدادگران و غواصان پس از یک ساعت جست‌وجو، جسد دختر جوان را پیدا و به پزشکی قانونی منتقل کردند. این در حالی بود که عملیات امدادگران هلال‌احمر و غواصان برای یافتن برادر وی ادامه داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به تاریک شدن هوا امدادرسانی متوقف شد و روز بعد دوباره عملیات امدادی ادامه پیدا کرد. در این روز همراه پنج نفر از امدادگران به گروه امدادی قبلی ملحق شدیم و در قالب چند گروه عملیاتی همراه خانواده و اقوام پسر غرق شده به جست‌وجوهایمان ادامه دادیم. حتی غواصان هر جایی را که گمان می‌کردند جسد پسر غرق شده در آنجا باشد، جست‌وجو کردند، اما موفق به یافتن جسد وی نشدند.

%postname%

محمودی‌فر خاطر نشان کرد: با توجه به این که سومین روز جست‌وجو برای یافتن این پسر جوان پایان گرفته و وارد چهارمین روز جست‌وجو‌ها شده‌ایم، چهار تیم عملیاتی از امدادگران هلال‌احمر و غواصان در محل حادثه حضور دارند و همچنان در تلاشند تا پیکر پسر ۲۲ ساله را پیدا کنند. امیدواریم طی روزهای آینده او را هم پیدا کنیم و به نگرانی این خانواده پایان دهیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *