پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

خواننده زن رپ آمریکایی مسلمان شد! +عکس

www.dustaan.com-خواننده زن رپ آمریکایی مسلمان شد! +عکسمجله انلاین دوستان :  پخش ویدئو کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اسلام‌آوردن خواننده زن آمریکایی، مخالفان گسترش اسلام در جامعه آمریکا را با شوک بزرگی مواجه کرده است.

فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئوکلیپی منتشر کردند که حاکی از مسلمان‌شدن «کریستین»(ام سی راوتر)، خواننده زن رپ آمریکایی است.
پخش این ویدئو کلیپ، شوک بزرگی برای مخالفان رشد روزافزون اسلام در جامعه آمریکا بود.
تشرف این خواننده آمریکایی به دین مبین اسلام با عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های مختلفی مواجه شد؛ مادر وی علاوه بر شوکه‌شدن، به شدت از تغییر نام دخترش به «عابده»، اظهار نارضایتی کرد. وی حتی تاکنون حاضرنشده با دختر مسلمان‌شده خود سخن بگوید و از احتمال پیوستن دخترش به گروه‌های تروریستی ابراز نگرانی کرد!
ترس واقعی آمریکایی‌ها بیشتر از این جهت است که این گونه حوادث باعث رشد روزافزون اسلام در تمامی ایالت‌های آمریکا خواهد شد.
عابده در پاسخ به واکنش‌ها و انتقادها گفت: «من پس از ارتباط دوستانه‌ای که با هم کلاسی‌های مسلمانم داشتم به این باور رسیدم که اسلام دینی زیبا و با جاذبه‌های بسیار فراوان است ومن با باور کامل به دین اسلام مشرف شدم».

همچنین، عابده ضمن تأکید برعدم اجبار وی برای تشرف به دین اسلام گفت: «محبت و همدلی دوستان مسلمان من و برخورد زیبای آن‌ها باعث شد به عظمت دین اسلام پی ببرم».
عابده در پایان اظهار کرد: «مدتی بود که خواب‌های الهام‌بخشی درباره اسلام می دیدم که این امر از دیگر علل تشرف من به دین اسلام بود».

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *