پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

خلاصه داستان و بازیگران سریال «شش قهرمان و نصفی» +تصاویر

سریال «شش قهرمان و نصفی» به کارگردانی حسین قناعت و با حمایت سیمافیلم تولید شده است که از خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی با زبان طنز حمایت می‌کند.

اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه‌خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی و رامین ناصرنصیر از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند.

فضای کلی این سریال مانند فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که سال گذشته اکران شد و مورد استقبال زیادی هم قرار گرفت، تلفیقی از هنر طنز و ورزش‌های رزمی است.

همه بازیگران خردسال و نوجوان فیلم «قهرمانان کوچک» در سریال «شش قهرمان و نصفی» هم حضور دارند؛ در رابطه با بازیگران بزرگسال نیز چهره‌های معروف و هنرمندی از جمله آقای اکبر عبدی حضور خواهند داشت.

اولین و مهمترین هدفی که این سریال دنبال می‌کند، تشویق تمامی هم وطنانمان برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی، از طریق طنز و سرگرمی است؛ هدفی که در فیلم سینمایی قهرمانان کوچک نیز طراحی و پیاده شد. در واقع این سریال می‌خواهد این نکته را به تمام هم وطنانمان تذکر دهد که با خرید هر کالای ایرانی، یک فرصت جدید برای کار کردن و بهبود زندگی کارگر ایرانی فراهم می‌شود.

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1397/11/6/582584_423.jpg

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *