پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

خلاصه برنامه دورهمی با حضور مریم کاویانی +عکس

مریم کاویانی بازیگر ۴۷ ساله کشورمان شب گشذت مهمان برنامه دورهمی بوده و گفت و گوی مفصلی با مهران مدیری انجام داد، وی در بخشی از سخنانش بازیگری را معجزه ی زندگی اش دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان: مهران مدیری شب گذشته در مجموعه دورهمی، به موضوع اعتماد به نفس پرداخت و میزبان مریم کاویانی بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی شد.

مدیری در ابتدای برنامه به بیان تعریفی از اعتماد به نفس و تاثیر چهره و زیبایی در این خصوص پرداخت.  مریم کاویانی در ادامه به برنامه دورهمی پیوست و از خصوص محجوب بودن و آرامش خود گفت. وی از شغل پرستاری خود حرف زد و تغییر مسیرش به عرصه بازیگری را یک معجزه در زندگی‌اش دانست.

دورهمی
خلاصه برنامه دورهمی با حضور مریم کاویانی +عکس

وی درباره بازیگری خود در این سال‌ها گفت: مردم با نقش‌های جدی که بازی کرده‌ام، ارتباط خوبی برقرار کردند؛ ولی خودم به شدت کار طنز را دوست دارم و خیلی دلتنگ کار در ژانر طنز هستم.بازیگر سریال «ویلای من» با بیان اینکه متولد شهر هفت تپه استان اهواز است، درباره دوران کودکی و خاطرات مبهمش از جنگ تحمیلی اظهار داشت: خیلی دلتنگ اهواز و خوزستان هستم اما با دیدن آثار جنگ و هوای غبارآلودش دلم می‌گیرد و دوست ندارم که این شهر را در این وضعیت ببینم.

همچنین کاویانی در ادامه گفتگوی خود با مدیری، به همراهی گرم خانواده‌اش اشاره کرد و از  خاطرات همکاری خود با سریال شبکه خانگی نمایش ویلای من گفت.

کاویانی با بیان اینکه شاید کم کاری بازیگران ریشه در بحران اقتصادی داشته باشد، اظهار داشت: به عقیده من مشکل کم کاری های ما ریشه در بحران اقتصادی دارد و یا شاید اشکال از من است که خیلی در جشن ها و مراسم ها شرکت نمی‌کنم؛ اما کمی همت برای تولیدات کم شده است. اگر کم کار بسازیم، سینمای ما نابود می شود.

وی ادامه داد: چشم و هم‌چشمی در عرصه کاری ما زیاد  شده است. وقتی مریم کاویانی دیده شد، تمام تلفن ها به سمت من بود؛ ولیکن اگر اعتدال رعایت شود و همه سر جایشان باشند همه دوستان ما کار خواهند کرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود»، با اشاره به موضوع برنامه، تصریح کرد: من همه‌جا اعتماد به نفس ندارم و از همان بچگی از جاهای شلوغ می‌ترسیدم و اعتماد به نفس برنامه‌های زنده را ندارم.

وی افزود: نقطه ضعفم در خیلی از مواقع تلاش نکردن در حق خودم و خدا را شکر نقطه قوتم، نداشتن کینه در دلم است.

کاویانی با بیان خاطره‌ای از همکاری خود با مدیری و تقدیم یک گلدان با پیام صلح جهانی به موزه دورهمی، در پایان عنوان کرد: با اینکه خیلی فرصت مادری در حق علی (فرزندم) را نداشتم اما سعی کردم بهترین مادری را داشته باشم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *