پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳ بعد از ظهر به وقت تهران

خشم خانم نماینده از پوشاندن حجاب به تفنگدار زن آمریکایی!

مجله انلاین دوستان :    «هیچ دلیلی وجود ندارد که یک نیروی نظامی زن آمریکایی مجبور به پوشیدن حجاب شود…»

مک سالی نماینده مجلس آمریکا خشم خانم نماینده از پوشاندن حجاب به تفنگدار زن آمریکایی

به گزارش جام نیـوز، پایگاه هیل (Hill) وابسته به کنگره آمریکا، به انعکاس اظهارات “مارتا مک سالی” عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا، درباره پوشاندن حجاب بر سر تفنگدار زن آمریکایی پرداخت.
در این گزارش آمده است: «”مارتا مک سالی” نماینده جمهوری خواه کنگره از ایالت آریزونا و سرهنگ بازنشته نیروی هوایی، روز پنج شنبه گفت که مجبور شدن ملوان زن آمریکایی به پوشاندن سرش در بازداشت ایران، بسیار خشم آور است.

 

تصویری که مک سالی در توییتر خود منتشر کرده است
بر اساس این گزارش، این مقام آمریکایی در توییتر خود نوشته است: «خشم آور است. هیچ دلیلی وجود ندارد که یک نیروی نظامی زن آمریکایی مجبور به پوشیدن حجاب شود. پاسخ دولت به این مسئله شرم آور بوده است.»

رسانه های آمریکایی در روزهای اخیراز پخش تصاویر بازداشت تفنگداران آمریکایی و پخش تصاویر مربوط به عذرخواهی یکی از آنها و همچنین پوشاندن حجاب به تفنگدار زن آمریکایی انتقاد کرده اند.

اما پایگاه خبری بریت بارت از قول یک مقام دولت آمریکا گزارش داد که چگونگی رفتار ایران با تفنگداران بازداشت شده و پخش تصاویر مربوط به معذرت خواهی آنها نقض کنوانسیون ژنو(۱۹۴۹) نیست.

این مقام دولت آمریکا گفت که نحوه بازداشت تفنگداران آمریکایی و رفتار ایران با آنها نقض کنوانسیون ژنو، در ارتباط با زندانیان جنگی، نبوده است. کنوانسیون ژنِو ( Convention of Genève) یا پیمان ژنو، پیمانی بشردوستانه است که برای زمان جنگ و شرایط اشغال وضع شده‌ است.

 

 

 

 

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. هر ایرانی باید از اقتدار کشورش که اینگونه با ابرقدرتهای جهان برخورد می کند به ایرانی بودن خود افتخار کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *